رئیس مرکز راهبردی مجمع عالی بسیج استان یزد خبر داد؛

کمک و مطالبه‌گری حوزه مسکن در دستور کار «ماهر» استان یزد

«یاراحمدی» گفت: کمک و مطالبه‌گری در حوزه مسکن در دستور کار مرکز اندیشه و همفکری راهبردی بسیج «ماهر» قرار گرفته است.
کد خبر: ۴۷۸۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۵ - 19September 2021

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «علیرضا یاراحمدی بافقی» رئیس مرکز راهبردی مجمع عالی بسیج استان یزد در جلسه کارگروه اقتصاد و زیربنایی «ماهر» با محوریت مسکن اظهار داشت: مجموعه ماهر از چند سال پیش در کنار سپاه الغدیر استان یزد شکل گرفته و با ۱۱ کارگروه از مجموع ظرفیت‌های علمی و اجرایی بسیج در حوزه‌های مختلف استفاده می‌کند.

وی با اشاره به سیاستگذاری دولت برای ساخت یک میلیون مسکن در سال جاری عنوان کرد: قرار است یک کارگروه مجزا در مجموعه «ماهر»، این موضوع را با ایجاد شناخت در حوزه مسکن استان یزد به پیش ببرد.

یاراحمدی بافقی ادامه داد: یکی از نیاز‌های اصلی برای ورود به این مهم، شناسایی کمبود‌ها و نقایص است و لازم است در این زمینه مواردی از جمله مسائل مرتبط با کمبود زمین، تامین مصالح ساختمانی، تامین نیروی کار و. مورد بررسی دقیق قرار گیرد.

نایب رئیس مجمع بسیجیان استان یزد بیان کرد: با توجه به مشکلات جدی مردم در حوزه مسکن، لازم است برای تحقق این سیاست دولت، تقسیم کار صورت گیرد و دانشگاه هر کجا نیاز به مطالعه و پژوهش و تحقیق بود ورود کند و مجموعه اجرایی و بازوی دولت نیز هر کجا نیاز به کار اجرایی بود، وارد عمل شوند.

یاراحمدی بافقی عنوان کرد: مجمع بسیجیان استان نیز در این زمینه مطالبه‌گری خواهد کرد و مسائل را برای مردم مشخص و شفاف می‌کند تا مردم در جریان همه امور قرار گیرند، زیرا در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، اقدامات انجام شده در حوزه مسکن برای مردم مشخص و شفاف نیست.

وی تاکید کرد: ماهر در کنار مجموعه‌های اجرایی قرار می‌گیرد تا علاوه بر کمک و مطالبه‌گری، اقدامات و برنامه‌های حوزه مسکن در دولت سیزدهم را نیز برای مردم شفاف کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار