جانشین فرمانده سپاه الغدیر در بسیج اقشار یزد:

بسیج مطالبات مردم در حوزه مسکن را با جدیت پیگیری می‌کند

سرهنگ «محدث» گفت: بسیج مطالبات به حق مردم در حوزه مسکن را با جدیت پیگیری و در این مسیر، تسهیل‌گری می‌کند.
کد خبر: ۴۷۸۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۹ - 19September 2021

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، سرهنگ «حمیدرضا محدث» جانشین فرمانده سپاه الغدیر در بسیج اقشار یزد در کارگروه اقتصاد و زیربنایی مرکز ماهر «مرکز اندیشه و همفکری راهبردی بسیج» با بیان اینکه مسکن، مطالبه به‌حق مردم است، اظهار داشت: بسیج و سپاه این مطالبه را با جدیت پیگیری و در این مسیر تسهیل‌گری می‌کند.

وی عنوان کرد: در حوزه بسیج و سپاه، ظرفیتی با عنوان مرکز راهبردی وجود دارد که در کنار هیئت‌های اندیشه‌ورز، با تشکیل کارگروه‌های یازده‌گانه علاوه بر پیگیری مطالبات مردم و تسهیل‌گری، به ارائه راهکار نیز می‌پردازد.

محدث بیان کرد: دبیرخانه شهید مدرس متشکل از مجمع بسیجیان و مجمع نمایندگان استان یزد در مجلس نیز کار پیگیری طرح‌های مهم و ارائه راهکار در حیطه‌های مختلف از برنامه‌ریزی تا اجرا را بر عهده دارد.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر در بسیج اقشار یزد ادامه داد: اگر می‌خواهیم برنامه‌ریزی تأثیرمحور و پیامدمحور داشته باشیم، باید برنامه‌ها را با توجه به شرایط بومی در استان اجرا کنیم که برای تحقق این امر، باید طرح استانی داشته باشیم.

وی تاکید کرد: این طرح‌ها پس از تصویب استانی باید به مراجع بالاتر برسد که یکی از راه‌های رساندن طرح‌ها به این مراجع، دبیرخانه شهید مدرس است.

محدث تصریح کرد: بسیج و سپاه با تمام توان و ظرفیت خود آماده پیگیری مطالبات به‌حق مردم و ارائه راهکار توسط گروه‌های نخبگانی در حیطه‌های مختلف است.

در این نشست، اعضای بسیج اساتید دانشگاه‌های یزد به ارائه نظرات خود در حوزه ساخت مسکن و طرح دولت برای احداث یک میلیون واحد مسکونی در سال ۱۴۰۰ پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها