مدیر عامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه خبر داد؛

استفاده از فضای مترو برای ترویج سبک زندگی شهدا/ برپایی نمایشگاه گنج و جنگ در ایستگاه‌های مترو

عبداله‌پور گفت: از فضای مترو برای تبیین سبک زندگی رزمندگان دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم استفاده خواهد شد.
کد خبر: ۴۷۸۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲ - 20September 2021

استفاده از فضای مترو برای ترویج سبک زندگی شهدا/ برپایی نمایشگاه گنج و جنگ در ایستگاه‌های متروبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، علی عبداله‌پور مدیر عامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس و تقارن این هفته با اربعین حسینی اظهار داشت: بهره‌گیری از سیره، رشادت‌ها و آموزه‌های حماسی امام حسین (ع) و یاران با وفایش در اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس، تبیین دستاوردهای ایثار، فداکاری و ولایتمداری دلاور مردان هشت سال دفاع مقدس است.

وی به خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان شاغل در شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه این هفته را تبریک گفت و افزود: به منظور ایجاد فضای بصری مناسب تمامی ایستگاه‌ها و قطارهای مترو با کتیبه‌های فرهنگی «روایت عاشقی» شامل تصاویر رزمندگان اسلام و بخشی از وصیت‌نامه شهدای گرانقدر فضاسازی می‌شود تا نسل جوان نیز از این دلاوران الگو بگیرند.

مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهراتن و حومه گفت: استفاده از فضای ایستگاه ها برای تبیین سبک زندگی رزمندگان و شهدای مدافع حرم برای حفظ یاد و خاطره این عزیزان مورد توجه قرار گرفته است.

در ادامه معاون فرهنگی اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در ایستگاه‌های منتخب متروی تهران خبر داد و گفت: با هدف گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس، برنامه‌های فرهنگی و هنری در ایستگاه های منتخب متروی تهران اجرا می‌شود.

سید مجتبی تقوی نژاد افزود: نمایشگاه‌های عکس و پوستر «گنج و جنگ»، «صحیفه» و نیز «ایستاده در باد» با موضوع نقش زنان در دفاع مقدس در ایستگاه های میدان حضرت ولیعصر(عج)، پیروزی، تئاتر شهر و میدان انقلاب اسلامی میزبان مسافران شهر زیرزمینی است.

وی با اشاره به اینکه نمایش محیطی راویان مقاومت با موضوع دفاع مقدس از ۳۱ شهریور تا ۶ مهر ماه با حضور گروه‌های هنری و همکاری سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در ایوان انتظار میدان حضرت ولی‌عصر(عج) اجرا می‌شود، تصریح کرد: برنامه‌های تولید شده در قالب موشن گرافی با عناوین «کجایند مردان بی‌ادعا»، «نقش زنان در دفاع مقدس»، «ما قوی هستیم» و «ارتش قهرمان» به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق نمایشگرهای ایستگاه‌ها و همچنین پادکست رادیویی متناسب با این هفته درتمامی ایستگاه‌های متروی تهران پخش می شود.

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در ایستگاه‌های منتخب متروی تهران ازچهارشنبه ۳۱ شهریورماه تا سه شنبه ۶ مهر ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار