معاون عملیات سپاه خبر داد؛

بکارگیری سیستم‌های رباتیک‌ خط‌شکن در نیروی زمینی سپاه

سردار نیلفروشان گفت: یکی از دستاورد‌های سپاه در حوزه فناوری‌های نوین، سیستم‌های رباتیک خط‌شکن است که در نیروی زمینی سپاه از آن‌ها استفاده خواهیم کرد.
کد خبر: ۴۷۸۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶ - 20September 2021

استفاده از سیستم‌های رباتیک‌خط شکن در نیروی زمینی سپاهبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «عباس نیلفروشان» معاون عملیات سپاه در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه راهبردی خودکفایی و الحاق تجهیزات چک و خنثی‌سازی سپاه، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آنچه قبلاً رونمایی کردیم در حوزه جنگ سخت بود و امروز آنچه رونمایی شد در حوزه جنگ نیمه‌سخت و امنیتی است.

وی افزود: لازم‌ بود که سپاه در این‌ حوزه نیز به خودکفایی برسد؛ زیرا ابزار‌های امنیتی برای واردات، قابل اعتماد نیست؛ به‌عنوان مثال، ممکن است به یکی‌ از این دستگاه‌های ایکس‌ری وارداتی، کدی را وارد کنند که هرگاه قصد داشته باشند مواد منفجره‌ای را وارد کنند، با فعال‌سازی این کد، مواد منفجره را وارد کنند و دستگاه هم هیچ هشداری ندهد.

معاون عملیات سپاه ادامه داد: ساخت این دستگاه‌ها با توجه به رویکرد جدید رژیم صهیونیستی که در حوزه امنیتی و ترور فعالیت دارد، دستاوردی مهم است؛ البته این‌ها بخشی از دستاورد‌هایی است که در این نمایشگاه به نمایش درآمده است.

سردار نیلفروشان اضافه کرد: یکی از دستاورد‌های سپاه در حوزه فناوری‌های نوین، سیستم‌های رباتیک خط‌شکن است که در کنار رزمندگان نیروی زمینی سپاه از آن‌ها استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها