فرمانده کل‌ سپاه در جمع خبرنگاران:

نیروهای مسلح «تحریم» را به «فرصت» تبدیل کردند

سرلشکر سلامی با بیان اینکه توانسته‌ایم تحریم را به فرصت تبدیل کنیم، گفت: در هیچ عرصه‌ای از حوزه دفاعی به دیگر کشورها نیاز نداریم؛ زیرا به خوداتکایی رسیده‌ایم‌.
کد خبر: ۴۷۸۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸ - 20September 2021

داستان‌ خودکفایی دستاوردهای دفاعی همچنان ادامه داردبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه صبح امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای چک و خنثی‌سازی سپاه، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این‌ تجهیزات بی‌نظیر که امروز رونمایی شد، مطمئناً در بسیاری از حوادث، بلایای طبیعی و رخدادهای امنیتی به کار گرفته می‌شوند.

وی ادامه داد: فناوری و دانشی که دانشمندان کشورمان از آن برای ساخت این تجهیزات استفاده کردند، برای من شگفت‌آور بود.

فرمانده کل سپاه افزود: استفاده از دانش و فناوری بومی، نیازهای ما را در بسیاری از عرصه‌ها مرتفع و ما را مستقل می‌کند؛ البته به هر دستاوردی می‌رسیم، متوقف نمی‌شویم؛ بنابراین دستگاه‌هایی که در این نمایشگاه معرفی شده، نسل یک‌ هستند و این یعنی داستان‌ ما در خودکفایی دستاوردهای دفاعی ادامه دارد.

سرلشکر سلامی اضافه کرد: در هیچ عرصه‌ای از حوزه دفاعی به دیگر کشورها نیاز نداریم؛ زیرا به خوداتکایی رسیده‌ایم‌ و فقط آنچه مهم است به‌روزسازی تجهیزات است.

وی تأکید کرد: چه در سطح عملیات و چه در سطح قدرت دفاعی هر حرفی که می‌زنیم‌، مابه‌ازای آن را روی زمین نشان می‌دهیم و اصلاً ذهنی صحبت‌ نمی‌کنیم.

فرمانده کل سپاه افزود: بنابر این، کسانی‌ که خود را به خواب زده‌اند و‌ چشم بینا و گوش شنوا ندارند، بدانند که زبان ملت‌ ما گویاست و چشم‌های آن‌ها برای آینده باز است؛ البته تحریم‌ها عامل رشد شده و توانسته‌ایم تحریم را به فرصت تبدیل کنیم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها