مسئول نشر آثار مشارکت‌ زنان در دفاع مقدس بوشهر خبر داد؛

برگزاری همایش «پیام آوران عاشورایی» در گلزار شهدای بوشهر

«حسینی» گفت: همایش «پیام آوران عاشورایی» همزمان به هفته دفاع مقدس در روز جمعه دوم مهر در بین الحرمین گلزار شهدای شهر بوشهر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۴۷۸۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳ - 20September 2021

برگزاری همایش «پیام آوران عاشورایی» در گلزار شهدای بوشهر«سیده شریفه حسینی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت‌های زنان در دفاع مقدس استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بوشهر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا نقش زنان در هشت سال دفاع مقدس بسیار کلیدی دانست و اظهار داشت: مادران شهدا همه زندگی خود را برای نجات کشور فدا کردند و قطعاً در زندگی توفیقات روز افزون پیدا نموده و الطاف الهی را در دنیا و آخرت مشاهده خواهند کرد.

وی با بیان اینکه مادران و همسران شهدا تمام دارایی خود را خالصانه و بدون هیچگونه چشم داشتی در راه انقلاب و نظام فدا کردند از برگزاری همایش «پیام آوران عاشورا» در بوشهر خبر داد و گفت: این همایش با حضور مادران، خواهران و همسران شهدا برگزار خواهد شد.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت‌های زنان در دفاع مقدس استان بوشهر متذکر شد: این همایش همزمان به هفته دفاع مقدس در روز جمعه دوم مهر‌ با سخنرانی «فرشته محمدی باغملائی» خواهر شهید «مهران محمدی باغملائی» و با حضور خانواده‌های معظم شهدا در بین الحرمین گلزار شهدای شهر بوشهر ساعت ۱۷ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار