رئیس میراث فرهنگی و صنایع دستی امیدیه خبر داد؛

ثبت ملی اماکن دفاع مقدس امیدیه به منظور انتقال به نسل‌های آینده

شیخی گفت: تلاش می‌کنیم آثار و ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان امیدیه را به منظور انتقال به نسل جوان امروز و فردا ثبت ملی کنیم.
کد خبر: ۴۷۸۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵ - 20September 2021

ثبت ملی اماکن دفاع مقدس امیدیه برای انتقال به نسل های امروز و فردا

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «صادق شیخی» رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی امیدیه امروز در جلسه هماهنگی هفته دفاع مقدس این شهرستان اظهار داشت: تلاش می‌کنیم آثار و ارزش‌های دفاع مقدس را به منظور انتقال به نسل جوان آینده ثبت ملی کنیم.
 
وی افزود: به منظور ثبت ملی آثار و ارزش‌های دفاع مقدس امیدیه، نسبت به تهیه پرونده‌های ثبتی برای محل آموزش پاسارگاد، ساختمان تدارکات سپاه، منزل شهید دقایقی، محل آموزشی دره عباس و همچنین میدان تیر و سایر اماکن اقدام شده است. برای گویا بودن پرونده‌ها به تصاویر و مستندات بیشتری در این خصوص نیاز داریم و همکاری عموم مردم در این زمینه موثر است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی امیدیه تصریح کرد: کسانی که از محل‌های مذکور آثار و تصاویری دارند می‌توانند تا روز سه‌شنبه ۳۰ شهریور سال جاری از طریق شبکه‌های مجازی به شماره همراه ۰۹۳۷۵۴۵۷۹۳۹، دبیر شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فرمانداری امیدیه ارسال کرده و یا با مراجعه به فرمانداری این شهرستان مستندات خود را به واحد مربوطه تحویل دهند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار