فرماندار ویژه دزفول:

ماهیت اصلی دفاع مقدس متعلق به مردم است

‌فرهمندپور گفت: ‌از مردم شهرستان دزفول باید بخواهیم در طول هفته دفاع مقدس درب خانه‌هایشان را متناسب به این مناسبت فضاسازی کنند چون ماهیت اصلی دفاع مقدس متعلق به مردم است.
کد خبر: ۴۷۸۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵ - 20September 2021

ماهیت اصلی دفاع مقدس متعلق به مردم استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، جلسه ستاد هماهنگی هفته دفاع مقدس امروز در محل فرمانداری شهرستان دزفول با حضور فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد.

«علی فرهمندپور» فرماندار ویژه شهرستان دزفول در ابتدای این جلسه با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: با برنامه‌هایی که در چهارم خرداد بصورت گسترده و متنوع برگزار شد قطعا سطح انتظارات برای تنظیم برنامه‌های هفته دفاع مقدس بیشتر و بالاتر است.

وی افزود: مسئولان برگزاری مراسمات موظف‌ هستند بر اساس زمان، توان و ظرفیت‌های موجود برنامه‌هایی تدارک ببینند و آن ها را به دقت هم اجرایی کنند.

فرماندار ویژه شهرستان دزفول گفت: برخی از برنامه‌های چهارم خرداد نیمه تمام ماند که هفته دفاع مقدس فرصت خوبی برای برگزاری و اتمام آن‌هاست.

این مسئول با اشاره به فضاسازی درب مساجد شهرستان دزفول متناسب با هفته دفاع مقدس، ادامه داد: در بحث فضا سازی شهری تمام ارگان‌ها همکاری لازم را داشته و در ادارات نیز مدیران و کارمندان نسبت به این موضوع اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

 فرهمندپور تصریح کرد: حتی از مردم شهرستان باید بخواهیم در طول هفته مقدس درب خانه‌هایشان را متناسب به این مناسبت فضاسازی کنند چون ماهیت اصلی دفاع مقدس متعلق به مردم است.

رئیس ستاد شهرستانی هفته دفاع مقدس دزفول بیان داشت: گوشه‌ای از فعالیت مواکب مستقر در شهرستان نیز در هفته دفاع مقدس به انجام امور فرهنگی دفاع مقدس اختصاص یابد و پیوند فرهنگی عاشورا و دفاع مقدس را در حوزه اربعین به نمایش گذاشته شود.

وی متذکر شد: ایجاد تور گردشگری در اماکنی همچون بیمارستان یازهرا و دیگر اماکن مرتبط با دفاع مقدس یکی از برنامه‌هایی است که آثار خوبی به دنبال خواهد داشت.

فرماندار ویژه شهرستان دزفول گفت: استفاده از ظرفیت فضای مجازی بصورت مدیریت شده نیز باید در دستور کار برنامه‌های هفته دفاع مقدس قرار بگیرد.

سرهنگ پاسدار «بهزاد جولایی» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول نیز در پایان جلسه ضمن تشکر از همراهی همه نهادها در برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس، خواهان فضاسازی متناسب هفته دفاع مقدس با ایام اربعین حسینی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار