فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک خبر داد؛

اجرای ۱۵۰ ویژه برنامه برای هفته دفاع مقدس در اندیمشک

سرهنگ کریم‌پور گفت‌: ۱۵۰ برنامه در هفته دفاع مقدس امسال، با محور معرفت افزایی و ترویج فرهنگ شهادت و ایثار در اندیمشک اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۴۷۸۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹ - 20September 2021

اجرای 150 ویژه برنامه برای هفته دفاع مقدس در اندیمشکبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سرهنگ پاسدار «احسان کریم‌پور» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک امروز در نشست خبری هفته دفاع مقدس با تشریح برنامه های این شهرستان، اظهار داشت: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی با همه توان خود برای تحریف جنگ تحمیلی تلاش کرده‌اند.

وی افزود: دشمنان می‌خواهند فرهنگ جعلی را به جای فرهنگ ایثار و مقاومت به جوانان این مرز و بوم القا کنند. ترویج فرهنگ جعلی و تحریف دفاع مقدس، زمینه‌ساز انحراف‌های زیادی خواهد بود و دشمن می خواهد از این طریق به اهداف خود برسد.

کریم پور اضافه کرد: تلاش و همدلی جمعی و تبیین اهداف و زوایای پنهان دوران دفاع مقدس مانع بزرگی برای دشمنان خواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک گفت: با وجود گذشت سال های زیادی از دفاع مقدس هنوز هم نیازمند شناخت زوایای بسیاری از این دوران طلایی هستیم زیرا این دوره سرشار از استقامت، فداکاری، اخلاص و ایمان همه زنان و مردانی بوده که برای دفاع از ارزش های اسلامی همت کردند.

وی بیان داشت: ۱۵۰ برنامه در هفته دفاع مقدس امسال، با محور معرفت افزایی و ترویج فرهنگ شهادت و ایثار در اندیمشک اجرا خواهد شد.

‌کریم‌پور برگزاری صبحگاه مشترک، تجلیل از مدافعان سلامت، برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی، تجلیل از سربازان نمونه، اعزام گروه‌های پزشکی به مناطق مختلف برای پذیرش رایگان، تجلیل از ایثارگران سرافراز و خانواده‌های معزز شاهد و راه‌اندازی ایستگاه‌های صلواتی را از جمله این برنامه ها بیان کرد.

رئیس ستاد شهرستانی هفته دفاع مقدس اندیمشک در پایان از اصحاب رسانه خواست با حضور در برنامه‌های هفته دفاع مقدس برای ترویج فرهنگ غنی دفاع مقدس همکاری و همراهی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار