جلسه ستاد بزرگداشت شهید هاشمی‌نژاد در مشهد برگزار شد

نشست ستاد بزرگداشت شهید حجت‌الاسلام «سیدعبدالکریم هاشمی‌نژاد» با حضور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۴۷۸۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰ - 20September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، در آستانه فرارسیدن چهلمین سالگرد شهادت روحانی مبارز حجت‌الاسلام «سیدعبدالکریم هاشمی‌نژاد» جلسه ستاد بزرگداشت این روحانی شهید به ریاست حجت‌الاسلام «سیدمحمد سلطانی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، «سید محمدجواد هاشمی‌نژاد» فرزند شهید و مدیرعامل بنیاد هابیلیان و نمایندگان دستگاه‌های فرهنگی در مشهد برگزار شد.

در ابتدای این نشست سیدمحمد جواد هاشمی‌نژاد در سخنانی به حمایت‌های استکبار از منافقین در ترور 17 هزار نفر از مردم بی‌گناه کشورمان اشاره کرد و افشای جریان نفاق و آشنایی نسل امروز را با خط نفاق و جنایات این گروهک تروریستی ضروری دانست.

وی در ادامه با اشاره به اینکه جریانی به دنبال تطهیر چهره منافقین هستند تا جای شهید و جلاد در جامعه عوض شود، حمایت‌ها و پشتیبانی‌های کشورهای اروپایی از سازمان منافقین را محکوم به شکست دانست.

جلسه ستاد بزرگداشت شهید هاشمی‌نژاد در مشهد برگزار شد

حجت‌الاسلام سلطانی در ادامه این نشست، هم‌افزایی بین‌بخشی و استفاده از همه ظرفیت‌های استانی را برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم بزرگداشت شهید هاشمی‌نژاد خواستار شد. 

وی در پایان برگزاری مراسمی در خور شأن شهید هاشمی‌نژاد را مورد تأکید قرار داد.

مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد شهادت حجت‌الاسلام هاشمی‌نژاد هفتم مهر در ایوان مقصوره حرم رضوی برگزار خواهد شد.

«سید عبدالکریم هاشمی‌نژاد» صبح روز هفتم مهر ۱۳۶۰ همزمان با روز شهادت حضرت جوادالائمه (ع) طبق معمول در کلاس درس حضور یافته و ساعت ۸ صبح در محل درب خروجی حزب جمهوری اسلامی توسط منافقین کوردل ترور شد به خیل شهدا پیوست و پیکر مطهرش در حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا (ع) به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها