مدیرکل ‌ارشاد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

برگزاری شب شعر دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد

«پیرسبزی» گفت: به مناسبت بزرگداشت چهل و یکمین سالروز دفاع مقدس، شب شعر دفاع مقدس در طول این هفته در همه نقاط استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۷۸۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲ - 20September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، «محمدعلی پیرسبزی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد امروز در دیدار با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، آسایش و امنیت امروز کشور را مرهون دوران دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: امروز اهالی فرهنگ و هنر بهترین روایتگر هنرمندانه دفاع مقدس هستند که باید حماسه‌های دوران دفاع مقدس را با زبان هنر به نسل‌های کنونی و آینده انتقال دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به نقش فعالیت‌های فرهنگی و هنری در ترسیم نقشه راه نسل‌های آینده اشاره داشت و افزود: هنرمندان می‌توانند با تولید آثار فاخر از جمله فیلم، مستند، موسیقی، نمایش، تئاتر و غیره در ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت تأثیر بسزایی داشته باشند.

پیرسبزی با بیان اینکه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد هر ساله برنامه‌های متعددی در راستای بزرگداشت هفته دفاع مقدس برگزار می‌کند، گفت: امسال نیز همچون سال‌های گذشته برنامه‌های مختلفی پیش‌بینی شده است که از آن جمله می‌توان به برگزاری شب شعر دفاع مقدس در تمام نقاط استان، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران و تهیه‌کلیپ‌هایی با موضوع دفاع مقدس اشاره کرد.

وی متذکر شد: برگزاری مجالس تعزیه، تجلیل از نویسندگان حوزه دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه عکس و مشارکت در برگزاری برنامه رادیویی با موضوع دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در هفته دفاع مقدس سال جاری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار