فرماندار مراغه:

امسال پیاده‌روی حرم تا حرم اربعین در مراغه برگزار نمی‌شود

«موسوی» گفت: با توجه به افزایش آمار فوتی‌ها، مبتلایان و بستری‌های کووید ۱۹ و وضعیت قرمز پرخطر شهرستان، امسال پیاده‌روی حرم تا حرم اربعین در مراغه برگزار نمی‌شود.
کد خبر: ۴۷۸۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۷ - 20September 2021

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، «سیدعلی موسوی» فرماندار مراغه در جلسه ستاد اربعین شهرستان مراغه اظهار داشت: آیین و همایش فرهنگی و مذهبی پیاده‌روی «حرم تا حرم» به یاد جاماندگان پیاده‌روی بزرگ اربعین حسینی، در سال‌های گذشته با حضور هزاران نفر از عاشقان و عزاداران حسینی در مسیر آستان مقدس امامزاده سیدمحمد(ع) تا امامزاده سیدابراهیم (ع) مراغه برگزار می‌شد که با توجه به افزایش آمار فوتی‌ها، مبتلایان و بستری‌های کووید ۱۹ و وضعیت قرمز پرخطر شهرستان، امسال پیاده‌روی حرم تا حرم اربعین در مراغه برگزار نمی‌شود.

وی افزود: متاسفانه بیش از ۲۰۰ بیمار در بخش و «آی سی یو» بیمارستان‌های شهرستان مراغه بستری هستند و علاوه بر آن، بیش از ۵۰۰ بیمار در خانه بستری و داروی «رمدیسیویر» دریافت می کنند.

موسوی عنوان کرد: با توجه به وضعیت فعلی بیماری در شهرستان، نیازمند همراهی هیات‌های حسینی و مردم مراغه با کادر بهداشت و درمان هستیم.

این مسئول گفت: بخشداران نیز با همکاری دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها از حضور اهالی در امامزاده سیدابراهیم (ع) ممانعت کنند.

فرماندار مراغه اضافه کرد: پلیس راهور و عوامل نیروی انتظامی هم در روز اربعین در مسیر پیاده‌روی حضور خواهند داشت و انتظار می‌رود مردم با عوامل ستاد مقابله با کرونا همکاری کنند.

وی ادامه داد: همچنین امسال هیچگونه موکبی در مسیر پیاده‌روی سالانه برپا نخواهد شد و ارائه خدمات نخواهند کرد.

موسوی بیان داشت: رعایت دستورالعمل های ستاد ملی کرونا بهترین راهکار مقابله با کرونا ویروس است و سال گذشته شاهد همکاری مردم شهرستان در روز اربعین بودیم و امسال هم امیدواریم شاهد این همکاری باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار