یادداشت/ سردار حسین رحیمی

دفاع مقدس همچنان باقی است

دفاع از آرمان‌ها، مقدسات و جان و مال و ناموس یک ملت همیشه مقدس و قابل ستایش است و اینگونه است که دفاع جانانه در مقابل تهاجم ددمنشانه رژیم بعثی عراق، مقدس نامیده شده است.
کد خبر: ۴۷۸۷۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۵:۳۰ - 21September 2021

دفاع مقدس همچنان باقی استگروه اجتماعی دفاع‌پرس - سردار «حسین رحیمی» فرمانده انتظامی تهران بزرگ در یادداشتی تحت عنوان «دفاع مقدس همچنان باقی است» آمده است:‌ ملت بزرگ ایران اسلامی در مقابل تهاجم همه جانبه دشمنان (نظامی، اقتصادی و...) سر فرو نیاوردند و با دست خالی در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند و هرگز تسلیم نشدند و حتی یک وجب از خاک کشور را تسلیم اجانب و متجاوزان نکردند.

جنگ آزمون بزرگی بود که مردم ایران از آن سربلند بیرون آمدند؛ چرا که در این جنگ نابرابر، با اتحاد و انسجام و با وحدت کلمه ایستادند و پوزه دشمنان خود را به خاک ذلت کشاندند.

هشت سال دفاع جانانه و مقدس که دلاور مردی و حماسه آفرینی ایرانیان را به جهانیان نشان داد و نمایانگر این واقعیت بود که ایرانیان هرگز در مقابل زور و ستم بیگانگان سر تعظیم فرو نخواهند آورد و مردانه خواهند ایستاد و از ناموس و کیان خود دفاع خواهند کرد.

جنگ تحمیلی به ما آموخت که می توانیم با توکل به خداوند متعال و صبر، پایمردی، وحدت، اتحاد و انسجام در مقابل همه دنیای کفر ایستاد و پیروز شد.

دفاع مقدس به همه دوستان و دشمنان ما نشان داد که ملت بزرگ و غیور ما به تاسی از امام شهیدان، حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام، هرگز تسلیم ذلت نخواهیم شد.

امروز نیروی انتظامی هم در ادامه خط رزمندگان و دلاور مردان هشت سال دفاع مقدس، از حدود و ثغور این مرز و بوم دفاع و در این مسیر نیز شهدایی را تقدیم می کند؛ چرا که دفاع همچنان باقی است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار