مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان یزد:

برگزاری طرح «خورشید خانه‌ات باش» و «اکسیر» در یزد

«ذاکری» از برگزاری دو طرح «خورشید خانه‌ات باش» و «اکسیر» با مشارکت بسیج دانش‌آموزی و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد خبر داد.
کد خبر: ۴۷۸۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۷ - 20September 2021

«فاطمه ذاکری» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، از برگزاری طرح «خورشید خانه‌ات باش» در استان یزد خبر داد و اظهار داشت: به مناسبت هفته دفاع مقدس طرح «خورشید خانه‌ات باش» که یک طرح آموزشی برای زنان و دختران جوان در مباحث مختلف روز و جامعه است طی سه مرحله در یزد برگزار شد.

وی افزود: این طرح با مشارکت بسیج دانش آموزی و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد برگزار و در جمعیت مخاطب حدود ۲۵۰ نفر بوده است.

ذاکری با اشاره به این اینکه این دوره ویژه بانوان بود ادامه داد: در این دوره سبک زندگی، مباحث اجتماعی، آسیب‌های اجتماعی، تربیت فرزند و فرزندآوری تدریس شد و «قطبی»، «دادآفرین» و «زارع» از اساتید این دوره بوده‌اند.

وی همچنین از برگزاری طرح «اکسیر» در یزد خبر داد و افزود: این طرح ویژه نوجوانان و دانش آموزان با مشارکت بسیج دانش آموزی و سازمان زنان اداره حفظ آثار دفاع مقدس یزد طی یک مرحله برگزار شد.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان یزد خاطرنشان کرد: طرح اکسیر به طور کلی به مباحث آموزش فضای مجازی و سواد رسانه برای قشر جوان پرداخت که با حضور ۱۰۰ نفر برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار