سرپرست دانشگاه علمی کاربردی مشکات ولایت:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، مانع تعرض دشمن به خاک ایران می‌شود

«صالحی» گفت: تا زمانی‌که فرهنگ ایثار، ازخودگذشتگی و شهادت در جامعه جریان دارد، دشمنان نظام و اسلام جرأت تعرض به یک وجب از خاک ایران اسلامی را نخواهند داشت.
کد خبر: ۴۷۸۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۳ - 20September 2021

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، مانع تعرض دشمن به خاک ایران می‌شود«راحله صالحی» سرپرست دانشگاه علمی کاربردی مشکات ولایت در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در کرج ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: رشادت و مردانگی مردان و زنان باغیرت در طول هشت سال جنگ تحمیلی، نماد مقاومت، ایثار، صبر و ازخودگذشتگی بود.

وی مطرح کرد: هر چه امروز داریم از رشادت و ایثار رزمندگان در جنگ تحمیلی است که برای ما به یادگار مانده است؛ بنابراین باید فرهنگ والای ایثار و شهادت را نه فقط در هفته دفاع مقدس، بلکه در تمام طول سال و در سراسر زندگی فردی و اجتماعی مردم نهادینه کنیم.

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی مشکات ولایت گفت: تا زمانی‌که فرهنگ ایثار، ازخودگذشتگی و شهادت در میان افراد جامعه به‌عنوان یک فرهنگ اصیل برگرفته از آموزه‌های دینی و قرآنی جریان دارد، دشمنان نظام و اسلام جرأت تعرض به یک وجب از خاک ایران اسلامی را نخواهند داشت.

وی مراسم میهمانی لاله‌ها، غبارروبی و عطرافشانی مرقد مطهر شهدای اسلام و انقلاب به همراه روایت حماسه عملیات کمان 99 در آستان مقدس امامزاده محمد (ع) با حضور اعضای بسیج دانشجویان و اساتید را از جمله مهم‌ترین برنامه‌های این دانشگاه در هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی مشکات ولایت اظهار داشت: این دانشگاه با راهبرد نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در بین اساتید و دانشجویان در تلاش است راهبردی آموزشی و تربیتی با کیفیتی عالی را در سال جاری عملیاتی کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار