همزمان با سراسر کشور؛

پیشکسوتان جهاد و مقاومت در زنجان تقدیر می‌شوند

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان گفت: همزمان با سراسر کشور پیشکسوتان جهاد و مقاومت در زنجان تقدیر می‌شوند.
کد خبر: ۴۷۸۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۱ - 20September 2021

سرهنگ «قاسم محمدی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان از برگزاری آیین تجلیل پیشکسوتان جهاد و مقاومت در زنجان همزمان با سراسر کشور خبر داد.
 
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به اینکه این مراسم فردا همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود، اظهار داشت: به دلیل شرایط کرونایی این مراسم به صورت ویئدئو کنفرانس و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه فردا در سراسر استان زنجان از یک هزار نفر از پیشکسوتان جهاد و مقاومت در زنجان تقدیر خواهد شد، عنوان کرد: این افراد شامل رزمندگان، جانبازان، ایثارگران، امدادگران و فعالان در هشت سال دفاع مقدس هستند.
 
محمدی افزود: همزمان با هفته دفاع مقدس نیز از ۱۲ هزار نفر از پیشکسوتان جهاد و مقاومت تجلیل می‌شود.
 
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با بیان اینکه مراسم از ۲۵ نفر از مدافعان سلامت تقدیر خواهد شد، عنوان کرد: این اقدام به پاس قدردانی از کادر درمان در ایام شیوع بیماری کرونا انجام می‎‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه در روز آینده شش عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس نیز رونمایی خواهد شد، بیان کرد: بانک جامع اطلاعات شهدای استان زنجان با عنوان «گوهران» به آدرس www. gooharan.ir رونمایی می‌شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار