کتاب «فاو میعادگاه تجلّی گلوگاهی‌ها» رونمایی شد

در مراسمی با حضور سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس مازندران و جمعی از مسئولین استانی امروز از کتاب «فاو میعادگاه تجلّی گلوگاهی‌ها» رونمایی شد.
کد خبر: ۴۷۸۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۳ - 20September 2021

رونمایی از کتاب «فاو میعادگاه تجلّی گلوگاهی‌ها»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، در آستانه هفته دفاع مقدس، در مراسمی که امروز با حضور سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس مازندران، مشاور استاندار مازندران در امور ایثارگران، مسئول امور ایثارگران سپاه کربلا استان، نماینده بنیاد شهید استان، مسئولین شهرستانی، جمعی از فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس و نویسنده کتاب در سالن اجتماعات فرمانداری گلوگاه برگزار شد، از کتاب «فاو میعادگاه تجلّی گلوگاهی‌ها» رونمایی شد.

کتاب «فاو میعادگاه تجلّی گلوگاهی‌ها» به قلم «مهدی‌رضا خادملو» با موضوع نقش مردم گلوگاه در عملیات والفجر ۸ به رشته تحریر درآمد. این کتاب در دو بخش مجزا به نقش مردم شهرستان گلوگاه در این عملیات می‌پردازد.

۲۳ بهمن سالروز حضور و جانفشانی رزمندگان گلوگاهی در عملیات غرور آمیز «والفجر ۸» به نام روز شهرستان گلوگاه نامگذاری شده است که هر سال با برنامه‌های ویژه‌ای گرامی داشته می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها