جانشین فرمانده مرزبانی استان بوشهر:

مرزبانان جمهوری اسلامی ایران نمادی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستند

«عزیزی»» با بیان اینکه امروز مرزبانان در سنگرها و خاکریزها همانند دوران دفاع مقدس حماسه‌ها را رقم می‌زنند، گفت: مرزبانان جمهوری اسلامی ایران نمادی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستند.
کد خبر: ۴۷۸۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۱ - 20September 2021

مرزبانان جمهوری اسلامی ایران نمادی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ «منصوررضا عزیزی» جانشین فرمانده مرزبانی استان بوشهر امروز (دوشنبه) در دیدار با امام جمعه بوشهر با فرماندهان نظامی و انتظامی به مناسبت هفته دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: مرزبانان جمهوری اسلامی ایران نمادی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستند.

وی با بیان اینکه امروز مرزبانان در سنگرها و خاکریزها همانند دوران دفاع مقدس حماسه ها را رقم می زنند گفت: امروز با توجه به تکنولوژی روز و رصد اطلاعاتی پیشرفت چشم گیری داشته ایم؛ اما در برخی مرزها همچون رزمندگان دفاع مقدس نیروهای مرزبانی در حال خدمت رسانی هستند.

این مسئول ضمن تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس مرزبانی بوشهر بر انتقال و ارائه فرهنگ دفاع مقدس به نسل های آینده به عنوان یک گنجینه معنوی به عنوان الگوی نسل جوان تاکید کرد و افزود: همزمان با هفته دفاع مقدس راویان هشت سال دفاع مقدس در شهرستان های گناوه، کنگان و بوشهر برای نسل جوانی که جنگ را ندیده است روایتگری خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها