فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه خبر داد؛

برگزاری مانور دریایی با حضور 170 فروند شناور در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه

سردار «زیراهی» گفت: روز چهارشنبه 31 شهریور همزمان آغاز با هفته دفاع مقدس مانور دریایی «رژه اقتدار و نمایش قدرت» با حضور تعداد زیادی از بسیجیان و بیش از 170 فروند شناورهای رزمی در آب‌های خلیج فارس در اسکله منطقه دوم دریایی سپاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۷۸۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۳ - 20September 2021

برگزاری مانور دریایی با حضور 170 فروند شناور در  منطقه دوم نیروی دریایی سپاهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «رمضان زیراهی» فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه امروز (دوشنبه) در دیدار امام جمعه بوشهر با فرماندهان فرمانداری و فرمانداری استان به مناسبت هفته دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: برنامه های متنوعی به مناسبت هفته دفاع مقدس توسط منطقه دوم گروه دریایی سپاه پاسداران اجرا خواهد شد.

وی برنامه های شاخص منطقه دوم لیست دریایی سپاه را تشریح کرد و گفت: روز چهارشنبه 31 شهریور همزمان آغاز با هفته دفاع مقدس مانور دریایی «رژه اقتدار و نمایش قدرت» با حضور تعداد زیادی از بسیجیان و بیش از 170 فروند شناورهای رزمی در آب‌های خلیج فارس در اسکله منطقه دوم دریایی سپاه برگزار می شود.

این مسئول به مراسم تجلیل از پیشکسوتان رزمنده در عملیات مقابله به مثل در خلیج فارس توسط این منطقه اشاره کرد و افزود: در طول هفته دفاع مقدس از خانواده های معظم شهدا، رزمندگان، آزادگان و جانبازان دیدار خواهیم داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار