وصیتنامه شهید «عبدالرضا محمدی باغملایی»؛

حسین زمان را تنها نگذارید

شهید «محمدی باغملایی» در قسمتی از وصیت نامه خود آورده است: امام حسین زمان را تنها نگذارید و گوش به حرف منافقین و گروهک های منحرف ندهید که خسرالدنیا و الاخره می شوید.
کد خبر: ۴۷۸۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۵ - 20September 2021

امام حسین زمان را تنها نگذاریدبه گزارش خبرنگار  دفاع‌پرس  از بوشهر ، شهید «عبدالرضا محمدی باغملایی» در سال 1329 در شهر بوشهر دیده به جهان شد و در تاریخ 1360/12/29 در منطقه شوش به شهادت رسید.

 وصیتنامه شهید «محمدی باغملائی»

«بسم الله الرحمن الرحیم

در کمال صحت و سلامت این وصیتامه را می نویسم. «اشهد ان لا اله الله و اشهد آن محمد رسول الله واشهد وان علیا و اولادها المعصومین حجه الله والعصر آن الانسان لفی خسر الا الذین آمنوا و عملو الصالحات و تواصوا بالحق وتواصوا بالصبر».

خدمت پدر و مادر و خانواده ام سلا. امید است از دوری من گران نباشید می دانم از دست دادن فرزند برایتان سخت است ؛ اما چه می شود کرد من تا کی می توانم ببینم تشییع جنازه برادران همسنگرانم باشم و گوشه منزل به استراحت بپردازم.

پدر و مادرم خیلی زحمت برایم کشیدید. و من کوچکترین دینی در مقابل زحمات چند ساله و شبانه روزی شما نتوانستم انجام بدهم. امیدوارم بخاطر خدا و قرآن را که مرا ببخشید چون من یک امانتی بودم در نزدیکی شما قرار داشتم هر وقت کسی خواسته بود هر وقت خواسته امانتش را جائی بگیرد من می توانم و لذت می برم شما نباید ناراحت شوید.

پدر و مادرم و همسرم و فرزندانم از اینکه نتوانستم فردی لایق برای شما باشم عذر میخواهم تنها خواهشی که دارم این است که امام حسین زمان را تنها نگذارید و گوش به حرف منافقین و گروهک هایی منحرف ندهید که خسرالدنیا و الاخره می شودید. 

فرزندان من در راه اسلام و قرآن تا می توانم راهنمایی کنید بعداز من پدر و برادرم بعداز من وکیل و قیم هستند و هر دستوری که اسلام و مکتب می دهد رفتار کنند اگر خدا از بنده گنهکارش راضی شد.

مرا نزدیک همسرانگران در بهشت ​​صادق دفن کنید از قول حق از همه برادران و خواهرانانی که واقعی برگردنم بخارید تا مرا ببخشند.

بدهی به هیچکس ندارم و طلبکاریهایم پدرم در جریان است. و اگر مسلمانی ادعائی کر با دلیل بپردازید. پدرم و همسر و فرزندان و برادران و خواهرانم و اقوام و اقارب و برادران مومن و انقلابیم خداحافظی می نمایم.

والسلام»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار