فرمانده سپاه ناحیه «محلات» خبر داد؛

تشکیل ۲۲ قرارگاه اسلامی محله‌محور با محوریت مساجد در شهرستان «محلات»

سرهنگ «رضایی» گفت: در راستای تشکیل قرارگاه‌های اسلامی محله‌محور شهرستان محلات، تاکنون بیش از ۲۲ قرارگاه تشکیل شده است که در راستای حل مشکلات مردم و جامعه گام برمی‌دارند.
کد خبر: ۴۷۸۷۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱ - 21September 2021

۲۲ قرارگاه اسلامی محله محور با محوریت مساجد در شهرستان محلات تشکیل شدبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «حسین رضایی» فرمانده سپاه ناحیه «محلات» در آیین رزمایش «کمک مومنانه» و آغاز برنامه‌های گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان که با حضور فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی برگزار شد، اظهار کرد: مهمترین هدف برنامه‌های چهل و یکمین هفته سالگرد دفاع مقدس، جلوگیری از فراموشی و تحریف فرهنگ دفاع مقدس و انتقال صحیح آن به نسل جوان است و برنامه‌ها با رویکرد تحقق شعار «ما مقتدریم» اجرا می‌شوند که بیش از ۷۲ عنوان برنامه شاخص در هفته دفاع مقدس در محلات برگزار خواهد شد.

وی افزود: در راستای کمک به تهیه دانشنامه استانی دفاع مقدس، کمیته‌های تخصصی دانشنامه در شهرستان محلات تشکیل شده است و تاکنون بیش از ۳۰ مدخل شناسایی و کار جمع‌آوری مداخل نیز با قوت ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه ناحیه محلات گفت: در شهرستان محلات بیش از ۷۰ گروه جهادی فعال در عرصه‌های سازندگی، محرومیت‌زدایی، بهداشت و درمان، نهضت کمک مومنانه و تحقق اقتصاد مقاومتی فعالیت می‌کنند که در یک‌سال گذشته بیش از ۹ میلیارد تومان در قالب نهضت کمک مومنانه در سطح شهرستان محلات بین جامعه هدف توزیع شده است.

وی بیان کرد: در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی بیش از یک‌صد تیم تخصصی در سطح «محلات» تشکیل شده و با توجه به عبور شهرستان از شرایط قرمز کرونا، تمرکز اجرای طرح بر اجرای واکسیناسیون قرار گرفته است و بسیجیان در ۲ مرکز واکسیناسیون نقش‌آفرینی می‌کنند.

رضایی ادامه داد: امروز به برکت سفر فرمانده محترم سپاه روح‌الله به شهرستان محلات، برنامه‌های متنوعی انجام شد که دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، دیدار و تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت، نشست بصیرتی و دیدار با بسیجیان، افتتاح باشگاه فرهنگی ورزشی فاطمه الزهرا (س) خواهران، رزمایش کمک مومنانه، افتتاحیه ۲ نمایشگاه «عطرلاله» شهر محلات و یادواره شهدای اداری، کارگری و اصناف در میعادگاه «عطر لاله» از جمله برنامه‌های مهم بود.

وی اضافه کرد: رزمایش «کمک مومنانه» در آستانه اربعین حسینی نیز برگزار و در ایام محرم و صفر بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی و ۱۰۳ هزار پرس غذای گرم توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه محلات خاطرنشان کرد: در راستای تشکیل قرارگاه‌های اسلامی محله‌محور شهرستان محلات، تاکنون بیش از ۲۲ قرارگاه تشکیل شده است که در راستای حل مشکلات مردم و جامعه گام برمی‌دارند و رویکرد برنامه‌های سپاه و بسیج در محلات خدمت‌رسانی با محوریت مسجد است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار