استاندار مرکزی خبر داد؛

حضور فعال کنگره شهدای استان مرکزی در فضای مجازی

«آقازاده» با بیان این‌که یکی از موفقیت‌های بزرگ کنگره شهدای استان مرکزی حضور چشمگیر و فعال در فضای مجازی است، گفت: یکی از نیاز‌های مهم امروز در حوزه ایثار و شهادت، تولید محتواست.
کد خبر: ۴۷۸۷۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵ - 21September 2021

تولید محتوا یکی از نیازهای مهم امروز حوزه ایثار و شهادت استبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، «سید علی آقازاده» استاندار مرکزی در دیدار با جمعی از اعضای ستاد کنگره شهدای استان به مناسبت سه ساله شدن فعالیت این کنگره در فضای مجازی، اظهار داشت: کنگره شهدای استان مرکزی از زمان شکل‌گیری تا اجرای اجلاسیه‌های اصلی، موفقیت‌ها و دستاورد‌های بسیاری کسب کرد و امروز بعد از گذشت ۲ سال از برگزاری کنگره، موفقیت‌ها و دستاورد‌ها همچنان ادامه دارد و این‌ها به برکت شهدا و دعای خیر خانواده معظم شهدا و جامعه ایثارگران است.

وی مردمی بودن را یکی از ویژگی‌های برجسته و دلایل موفقیت کنگره شهدای استان مرکزی دانست و گفت: بسیاری از دستاورد‌های کنگره به برکت تلاش‌های ستاد کنگره و مشارکت مردم اتفاق افتاد.

آقازاده ادامه داد: امروز ستاد کنگره شهدای استان مرکزی به‌عنوان یک ساختار موفق، الگوی بسیاری از اقدامات بزرگ در استان است و همدلی و وحدتی که در ستاد کنگره برای انجام اقدامات رقم خورد، منشأ خیرات و برکات بسیاری شد.

وی تاکید کرد: یکی از اهداف مهم در ستاد کنگره شهدای استان مرکزی تحقق و عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با اعضای ستاد کنگره است که همواره باید به آن توجه ویژه‌ای داشت و خوشبختانه ستاد کنگره شهدای استان تاکنون با هدایت‌های نماینده ولی فقیه و تلاش‌های میدانی فرماندهی سپاه روح‌الله استان و همه اعضای ستاد کنگره عملکرد موفقی داشته که باید ادامه پیدا کند.

آقازاده بیان کرد: بهبود فضای فرهنگی و اجتماعی استان، راه‌اندازی نهضت خدمت‌رسانی به محرومین، ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی، نهضت جمع‌آوری اسناد و تولیدات محتوایی در حوزه دفاع مقدس و نهضت محرومیت‌زدایی و ساخت مسکن برای محرومین، از مهمترین دستاورد‌های کنگره شهدای استان مرکزی است که همه این دستاورد‌ها امروز با قوت در حال انجام و منشأ خیرات زیادی برای مردم استان هستند.

وی اضافه کرد: یکی از موفقیت‌های بزرگ کنگره شهدای استان مرکزی حضور چشمگیر و فعال در فضای مجازی است که امروز بعد از گذشت سه سال از فعالیت و حضور موفق، جا دارد این موفقیت را به مردم استان و ستاد کنگره شهدای استان تبریک بگوییم.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه بنده شخصاً اخبار و مطالب کنگره شهدای استان مرکزی در فضای مجازی را مطالعه و پیگیری می‌کنم، افزود: جذابیت مطالب و اشرافیت در حوزه فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت کاملاً قابل تقدیر است.

آقازاده بیان کرد: فعالیت کنگره شهدای استان مرکزی در فضای مجازی به سطح خبرگزاری حرفه‌ای و تخصصی در حوزه ایثار، جهاد و شهادت تبدیل شده است و روز به روز باید این فعالیت توسعه پیدا کند و باید از این‌گونه فعالیت‌ها حمایت شود.

وی ادامه داد: رضایتمندی خانواده معظم شهدا و جامعه ایثارگری در پوشش و اطلاع‌رسانی اخبار در حوزه ایثار، جهاد و شهادت یکی از دستاورد‌های فعالیت کنگره شهدای استان مرکزی در فضای مجازی است و این‌گونه فعالیت‌های رسانه‌ای به جامعه و نسل جوان نیاز دارد و باید با قوت ادامه‌دار باشد.

استاندار مرکزی گفت: فعالیت کنگره شهدای استان مرکزی در فضای مجازی امروز به یک الگوی کامل برای فعالیت رسانه‌ای تبدیل شده است و همه رسانه‌ها باید از این اقدام موفق الگوگیری کنند؛ چراکه ورود کنگره در فضای مجازی نشان داد که می‌توان بدون کمترین هزینه‌ای موفق‌ترین و اثرگذارترین اقدامات را انجام داد.

آقازاده اظهار کرد: یکی از نیاز‌های مهم امروز در حوزه ایثار و شهادت، تولید محتواست که خوشبختانه کنگره شهدای استان مرکزی نهضت تولید محتوا در فضای مجازی را راه‌اندازی کرد.

وی بیان کرد: وجود اخبار متنوع در کانال‌های کنگره شهدای استان مرکزی از دیگر برجستگی‌های فعالیت این مجموعه رسانه‌ای است و خوشبختانه از سراسر استان و برخی اوقات در سطح کشور اخبار جذاب و متنوعی تولید و منتشر می‌شود که قابل تقدیر است.

استاندار مرکزی با تاکید بر اینکه کنگره شهدای استان مرکزی امروز به یک مرجع و منبع موثق در حوزه اخبار ایثار، جهاد و شهادت تبدیل شده است، بیان کرد: این نشان از تخصصی عمل کردن، حرفه‌ای بودن و تعهد به رسالت‌های کار رسانه‌ای است که بسیار جای تقدیر دارد.

آقازاده گفت: بهره‌وری صحیح از زمان، امکانات و فرصت‌ها، نقطه برجسته فعالیت کنگره شهدای استان مرکزی در فضای مجازی بوده و عملکرد این مجموعه رسانه‌ای امروز بسیار مطلوب است و این فعالیت‌ها با قوت‌تر از گذشته و بلکه با گستردگی بیشتر باید ادامه‌دار باشد.

وی اضافه کرد: توجه به مسائل کشور در حوزه ایثار، جهاد و شهادت در فعالیت‌های کنگره شهدای استان مرکزی باید بیشتر مورد توجه باشد و ضمن پیگیری مسائل استان در حوزه دفاع مقدس، باید در حوزه مسائل کشوری نیز ورود کرده و قطعا می‌توان مخاطب‌های بیشتری را جذب کرد.

آقازاده یادآور شد: تنوع، جذابیت و به‌کارگیری خلاقیت‌ها با استفاده از تولیدات چندرسانه‌ای و قالب‌های مختلف هنری باید بیشتر مورد توجه باشد؛ چراکه در این صورت علاوه بر جذب مخاطب در سنین نوجوانان می‌توان سلایق دیگر را نیز جذب کرد.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت‌های هنرمندان و فعالین فرهنگی در تولیدات محتوایی یک ضرورت مهم است و توجه به مسائل اجتماعی و فرهنگی نیز در فعالیت‌های کنگره شهدای استان مرکزی و تولیدات محتوایی باید بیشتر مورد توجه باشد و امیدواریم فعالیت‌های کنگره در آغاز سال چهارم، پربارتر و با قوت از گذشته و البته در سطح وسیع‌تر ادامه‌دار باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار