مدیر پروژه تولید واکسن کوو ایران برکت خبر داد؛

تولید ۱۴ میلیون دُز واکسن «برکت» تا کنون/ مجموع واکسن‌های تحویلی به وزارت بهداشت به ۶ میلیون دُز رسید

جلیلی از تولید ۱۴ میلیون دُز واکسن ایرانی برکت خبر داد و گفت: مجموع واکسن‌های تحویلی به وزارت بهداشت به شش میلیون دُز رسید.
کد خبر: ۴۷۸۸۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱ - 21September 2021

تولید ۱۴ میلیون دُز واکسن «برکت» تا کنون/مجموع واکسن‌های تحویلی به وزارت بهداشت به ۶ میلیون دُز رسیدبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حسن جلیلی مدیر پروژه تولید واکسن کوو ایران برکت با اعلام اینکه مجموع واکسن ایرانی کرونای تحویل داده شده از سوی ستاد اجرایی فرمان امام به وزارت بهداشت به شش میلیون دٌز رسید، اظهار داشت: تا امروز قریب به شش میلیون دٌز واکسن ایرانی کرونا را جهت تزریق عمومی تحویل وزارت بهداشت داده‌ایم.

وی افزود: از ۲۵ خرداد و پس از صدور مجوز تزریق عمومی واکسن کوو ایران برکت توسط وزارت بهداشت، سرعت تولید نخستین واکسن ایرانی کرونا را افزایش دادیم و تاکنون ۱۴ میلیون دز واکسن در کارخانه شفافارمد تولید و روانه بخش کنترل کیفیت شده که در این مرحله ۱۶ تا ۲۰ روز بررسی کیفیت واکسن‌ها به زمان نیاز دارد و پس از تأیید کیفیت تحویل وزارت بهداشت می‌شوند.

مدیرعامل کارخانه شفا فارمد خاطرنشان کرد: خطوط یک و دو کارخانه شفافارمد در شهرک دارویی برکت هم‌اکنون فعال و در حال تولید واکسن کرونا هستند و به زودی خبر‌های بسیار خوبی برای مردم در زمینه واکسن برکت و دستاورد بزرگ دانشمندان ایرانی خواهیم داشت.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها