در پیام‌های جداگانه مطرح شد؛

تبریک سردار «جلالی» به فرمانده نیروی هوایی ارتش و دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیام‌های جداگانه، انتصاب امیر سرتیپ «واحدی» و «ذوالقدر» را تبریک گفت.
کد خبر: ۴۷۸۸۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹ - 21September 2021

تبریک سردار «جلالی» به فرمانده نیروی هوایی ارتش و دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظامبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «غلامرضا جلالی» رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیام‌های جداگانه، انتصاب امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» به سِمت فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی و انتصاب «محمدباقر ذوالقدر» به سِمت دبیری مجمع تشخیص مصلحت نظام را تبریک گفت.

پیام تبریک سردار جلالی به فرمانده نهاجا به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی

فرمانده محترم نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

با سلام و تحیات وافره

اکنون که از سوی فرماندهی معظم کل قوا به سمت فرماندهی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی منصوب شده‌اید، این انتصاب شایسته را که نشانه ولایت‌پذیری، تعهد، کارآزمودگی و حسن سابقه جنابعالی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن عزیزمان ایران است به فال نیک گرفته و صمیمانه تبریک عرض می‌کنیم و آمادگی کامل سازمان پدافند غیرعامل کشور را برای مساعدت و همراهی با آن مجموعه در عرصه‌های مرتبط همچون اجرایی‌سازی اصول، ملاحظات و الزامات پدافند غیرعامل در توسعه زیرساخت‌ها اعلام می‌داریم.

از درگاه الهی، توفیق و سربلندی شما را در فرماندهی نیروی مقتدر هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و پاسداری از آسمان پاک ایران اسلامی، در سایه لطف و عنایت الهی و توجهات حضرت ولی عصر (عج) و نایب بر حقش فرماندهی معظم کل قوا، حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) مسألت می‌نمایم.»

بنابراین گزارش، در پیام تبریک سردار جلالی به دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام آمده است:

«برادر ارجمند دکتر محمدباقر ذوالقدر

دبیر محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام

انتصاب شایسته جنابعالی به دبیری مجمع تشخیص مصلحت نظام را به شما برادر مجاهد و انقلابی تبریک عرض می‌نمایم. امید است جنابعالی با تجارب گران‌سنگ و نقش‌آفرینی‌ها در سطوح مختلف لشکری و کشوری، گامی بلند را در تحقق تدابیر مقام معظم رهبری در راستای پیشبرد اهداف والای انقلاب اسلامی بردارید.

همان‌گونه که مستحضرید سازمان پدافند غیرعامل کشور به عنوان متولی سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی، هدایت، سازماندهی، نظارت و راهبری موضوع پدافند غیرعامل و دفاع غیرنظامی در چارچوب و در جهت تحقق سیاست‌های ابلاغی و فرامین حضرت امام خامنه‌ای و قوانین موضوعه کشور، به انجام وظیفه می‌پردازد.

با توجه به اهمیت این موضوع، مقام معظم رهبری در ابلاغ سیاست‌های کلی نظام در امور «پدافند غیرعامل»، نقشی محوری و هدایت‌کننده را برای سازمان پدافند غیرعامل کشور در مورد سه قوه و دستگاه‌های اجرایی در نظر گرفته است.

امید است در دوره تصدی جنابعالی شاهد ارتقای همکاری‌های مجمع تشخیص مصلحت نظام با این سازمان و افزایش روزافزون توجه به الزامات و ضوابط پدافند غیرعامل در عرصه سیاست‌گذاری کلان و نظارت بر اجرای سیاست‌های بالادستی در این حوزه باشیم.

از درگاه خداوند متعال توفیقات روزافزون جنابعالی را در سایه توجهات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و تحت تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) مسئلت می‌نمایم.»

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها