فرماندار قصر شيرين:

دشمن در «دفاع مقدس» از مقاومت ملت ایران مبهوت شد

«تاتار» با بیان این‌که دشمن در دفاع مقدس از مقاومت ملت ایران مبهوت شد و یک وجب از خاک کشور به دست دشمن نیفتاد، گفت: شهدا سرمایه‌های ارزشمند و نخبگان کشور بودند که لباس رزم پوشیده و در برابر جبهه کفر ایستادگی کردند و حماسه آفریدند.
کد خبر: ۴۷۸۸۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷ - 21September 2021

امنیت امروز کشور مرهون مقاومت و جانفشانی رزمندگان و ایثارگران استبه گزارش دفاع‌پرس از كرمانشاه، «مرادعلی تاتار» فرماندار شهرستان «قصر شيرين»، امروز (سه‌شنبه) در آیین تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت این شهرستان که در راستای همایش ملی تجلیل از یک‌میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت برگزار شد، اظهار داشت: دشمن در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با راه‌انداختن جنگی نابرابر، قصد براندازی نظام را داشت؛ اما با ایستادگی شهدا و رزمندگان که دنبال هیچ مقامی نبودند، این جنگ با سربلندی کشورمان پایان یافت و افتخار، عزت و اقتدار برای کشور به ارمغان آمد.

وی گفت: ایثارگران یادگاران هشت سال حماسه و ایثار هستند که سرافرازانه ایستادگی کردند و آرامش و امنیت امروز کشور مرهون مقاومت و جانفشانی رزمندگان و ایثارگران و شهداست.

فرماندار قصرشيرين بيان داشت: در جریان جنگ تحمیلی، ۲۳۰ هزار نفر از رزمندگان ما شهید و ۵۰۰ هزار نفر جانباز شدند که ایثار و فداکاری آن‌ها هیچ‌گاه از ذهن ملت مقاوم ایران اسلامی پاک نمی‌شود و در نتیجه همان دلاوری‌ها، روز به روز بر عزت و اقتدار کشورمان افزوده می‌شود.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: شهدا سرمایه‌های ارزشمند و نخبگان کشور بودند که لباس رزم پوشیده و در برابر جبهه کفر ایستادگی کردند و حماسه آفریدند.

تاتار ادامه داد: دشمن از مقاومت ملت ایران مبهوت شد و یک وجب از خاک کشور به دست دشمن نیفتاد و امروز وظیفه داریم تا یاد تمامی کسانی که حماسه خلق کردند را گرامی بداریم؛ چون اگر امروز دنیا در برابر قدرت کشورمان تسلیم شده، مرهون تلاش و ایثارگری همین رزمندگان است.

دفاع مقدس می‌تواند الگویی برای دنیا باشد

سرهنگ پاسدار «محسن دارابی» فرمانده ناحیه مقاومت بسيج سپاه قصرشیرین نیز در مراسم اظهار داشت: هرروز از دوران دفاع مقدس یک ایام‌الله است که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی یاد روزهای بزرگ نباید فراموش شود و هشت دفاع مقدس ملت ایران نیز از روزهای بزرگ این کشور حماسه‌ساز است که مردم در آن نقش‌آفرین بودند.

وی با بیان این‌که فرهنگ دفاع مقدس باید به نسل‌های آینده منتقل شود و نقشه راهی برای کشورمان باشد، افزود: دفاع مقدس مختص به این هشت سال نیست و امروز هم باید از این گنجینه ارزشمند استفاده کرد و از برکات این حماسه عظیم استفاده کنیم.

فرمانده ناحیه سپاه قصرشیرین گفت: معنویت، دین‌داری، آرمان‌خواهی و مقاومت نمادهایی هستند که در دوران دفاع مقدس نمایان شد و می‌تواند به‌عنوان الگویی برای دنیا باشد؛ چون ما در دفاع مقدس با دستان خالی در مقابل دشمنان ایستادگی کردیم و سربلند و پیروز شدیم.

انتهای پيام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار