استاندار سمنان:

تبیین شخصیت رزمندگان، بزرگترین تجلیل از آن‌ها است

«آشناگر» گفت: تبیین شخصیت رزمندگان، بزرگترین تجلیل از آن‌ها است و مبارزان جبهه‌های نبرد سر سپرده خدا و دین خدا بودند و بجز او به چیز دیگری توجه نداشتند.
کد خبر: ۴۷۸۸۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹ - 21September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، «علیرضا آشناگر» استاندار سمنان در مراسم تجلیل از پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس که امروز با حضور جمعی از رزمندگان و خانواده شهدا، در سالن همایش مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان سمنان برگزار شد، اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس هم باید خود رویداد و کار بزرگی که ملت ایران انجام دادند و هم ابعاد شخصیتی رزمندگان تبیین و تشریح شود.

وی گفت: مسئله دفاع از ارزش‌ها دارای یک مثبت ارزشی است؛ به همین دلیل دفاع ما، دفاع مقدس است. ما در جنگ تحمیلی در برابر کفر ایستادیم، زمانی که صدام لبریز از قدرت بود و با تسلیحات غرب به قصد تصرف سرزمین ما آمد فکر نمی‌کرد که در برابر اراده این ملت زانو بزند. آنچه نتیجه جنگ را به نفع ما تغییر داد اراده و ایمان یک ملت بود و این دوران طلایی باید در تاریخ ایران ثبت شود و جاودانه بماند.

استاندار سمنان با بیان اینکه تبیین شخصیت رزمندگان بزرگترین تجلیل از آن‌ها می‌باشد، گفت: وظیفه ما این است که غفلت نکنیم و همواره یادآور این موضوع باشیم که در خط مقدم جبهه هرگز قومیت‌ها مطرح نبود و آنچه مهم حفظ ارزش‌ها بود این رفتار‌ها و نگرش‌ها باید برای ما هم الگو باشد.

آشناگر در خاتمه با بیان اینکه تبیین شیوه و رفتار شهدا وظیفه صاحبان قلم و فرهنگ است: گفت: فضای شهری ما باید به سمتی رود که یک نماد از دوران مجاهدت‌های جاودانه دفاع مقدس برای معرفی به نسل‌های آینده در جایگاه مناسب نصب شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار