مدیرکل فرهنگی ایرانیان خارج از کشور خبر داد

استقبال گسترده ایرانیان خارج از کشور از جشنواره نامه‌ای به امام رضا (ع)

مدیرکل فرهنگی ایرانیان خارج از کشور سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: شاهد استقبال گسترده ایرانیان خارج از کشور از جشنواره بین‌المللی نامه‌ای به امام رضا (ع) هستیم.
کد خبر: ۴۷۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۴ - 09June 2015

استقبال گسترده ایرانیان خارج از کشور از جشنواره نامه‌ای به امام رضا (ع)

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از روابط عمومی جشنواره بین المللی نامه ای به امام رضا(ع)، حسین دیوسالارمدیرکل فرهنگی ایرانیان خارج از کشور سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: ادارهکل فرهنگی ایرانیان خارج از کشور سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در کنار سایر فعالیتهای خود، هرساله مسئولیت کمیته ایرانیان خارج از کشور را برای برگزاری جشنواره بینالمللی امام رضا (ع) برعهده دارد.

وی با بیان اینکه سال گذشته جشنواره بینالمللی امام رضا (ع) را در موضوعات مختلف شعر، خاطره، نقاشی، خطاطی و ... پیگیری کردیم، افزود: با توجه به استقبال ایرانیان خارج از کشور از این جشنواره، تلاش کردیم بتوانیم از میان ایرانیان خارج از کشور، خادم امام رضا (ع) هم انتخاب کنیم.

مدیرکل فرهنگی ایرانیان خارج از کشور سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، بیان کرد: با بررسیهای انجامشده، قرار شد بخش بینالملل جشنواره نامهای به امام رضا (ع) را هم تسری دهیم و این جشنواره علاوه بر حوزه داخل، در حوزه بینالملل هم برگزار شود.

وی تصریح کرد: این جشنواره توسط ادارهکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار میشود و کمیته ما بهعنوان بخش بینالملل، هماهنگیهای لازم را با دبیرخانه این جشنواره «نامهای به امام رضا (ع)» در مازندران انجام داده تا در این حوزه فعالیت کنیم.

دیوسالار با بیان اینکه جشنواره را از طریق نمایندگیها سازمان فرهنگ و ارتباطات در خارج از کشور، رایزنهای فرهنگی که در خارج از کشور حضور دارند، سفارتخانهها و ... نسبت به اطلاعرسانی در برگزاری جشنواره بینالمللی نامهای به امام رضا (ع) اطلاعرسانی کردیم، ادامه داد: رایزنان فرهنگی و سفارتخانهها هم نامههای دریافتی به این جشنواره را به ما منتقل میکنند و داوری این بخش از جشنواره هم در مازندران متمرکز است.

وی با اشاره به اینکه بهعنوان یکی از بازوان اجرایی جشنواره بینالمللی نامهای به امام رضا (ع) بخش خارجی جشنواره را پیگیری میکنیم، گفت: نامههای دریافتی این جشنواره در رایزنیهای فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در حال تجمیع است و شاهد استقبال گسترده ایرانیان خارج از کشور از جشنواره بینالمللی نامهای به امام رضا (ع) هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار