امام جمعه دزفول در آیین تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس:

تاریخ هرگزحماسه مردم دزفول را فراموش نخواهد کرد

حجت‌الاسلام «قاضی دزفولی» گفت: تاریخ هرگز نقش تاثیرگذار دزفول شهر مقاومت و پایداری، را در حماسه دفاع مقدس فراموش نخواهد کرد.
کد خبر: ۴۷۸۸۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷ - 21September 2021

تاریخ هرگزحماسه دفاع مقدس را فراموش نخواهد کرد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «سید محمدعلی قاضی دزفولی» امام جمعه دزفول امروز در پیامی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه این هفته متعلق به همه مردم ایران است، اظهار داشت: تاریخ هرگز نقش تاثیرگذار دزفول شهر مقاومت و پایداری را در حماسه دفاع مقدس فراموش نخواهد کرد.

وی افزود: هفته دفاع مقدس یادآور حماسه‌ها، ایثار و از خودگذشتگی‌ها، پایداری‌ها و رشادت‌های ملتی است که یک تنه در مقابل تمام ابرقدرت‌ها ایستاد و رزمندگان فداکارش با دست خالی نگذاشتند حتی یک وجب از خاک پاک وطن در دست دشمن بماند. هفته دفاع مقدس یادواره شهدای ارزشمندی است که با ریختن خون خود پای درخت نوپای انقلاب اسلامی، دشمن را تا ابد مأیوس کردند.

قاضی دزفولی هفته دفاع مقدس را هفته گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، شهدا، جانبازان و رزمندگان اسلام دانست و بیان داشت: این هفته برای ارج نهادن به مقام والای مادران، فرزندان و همسران شهیدان است که اگر صبر و استقامت شان نبود، خون شهیدان به ثمر نمی‌رسید. همه نویسندگان و پژوهشگران حوزه دفاع مقدس باید در ثبت و ضبط تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشندتا این آثار مکتوب در آینده راهنمای نسل جوان این مرزوبوم باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار