آیین تجلیل پیشکسوت دفاع مقدس در همدان برگزار شد

آیین تجلیل و تکریم از پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت امروز همزمان با سراسر کشور در استان همدان برگزار شد.
کد خبر: ۴۷۸۸۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶ - 21September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، آیین تجلیل و تکریم از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس مقاومت امروز (سه‌شنبه) همزمان با سراسر کشور در استان همدان برگزار شد.

آیین تجلیل و تکریم از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس در همدان برگزار شد

حجت الاسلام «حبیب الله شعبانی موثقی» نماینده ولی فقیه در استان همدان در این آیین تقدیر از جانفشانی شهدا، ایثارگران، آزادگان و رزمندگان را وظیفه همگانی دانست و اظهار داشت: هفته دفاع مقدس فرصتی برای تکریم و تجلیل از رشادت و از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران در عرصه دفاع از آرمان‌های نظام است.

وی خاطرنشان کرد: پایمردی و مجاهدت ملت ایران و جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران و رزمندگان در دوران دفاع مقدس دشمنان را در تحقق اهدافشان ناکام گذاشت.

نماینده ولی فقیه در همدان یادآور شد: فراموش نکنیم استقلال، عزت و آرامش امروز جامعه را مدیون خون شهدا و ایثارگری های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس هستیم.

در ادامه مراسم سرتیپ دوم پاسدار «مهدی ظفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان نیز استمرار انقلاب اسلامی را مدیون خون شهدا دانست و اظهار داشت: مراسم تجلیل از ایثارگران در حقیقت مراسم شکرگزاری از خدا برای پوشیدن لباس رزمندگی است و مدیران نیز باید شکرگزار باشند که جماعتی به نام پیشکسوت را پشتوانه خود دارند.

آیین تجلیل و تکریم از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس در همدان برگزار شد

ظفری، بی‌اعتنایی رزمندگان به امیال دنیوی را از دیگر ویژگی‌های شاخص برشمرد و افزود: روحیه شهادت طلبی در همه رزمندگان وجود داشت.

وی با بیان اینکه ما با وجود اختلاف سلیقه ها به دنبال تشکیل حکومت و تمدن اسلامی هستیم ابراز امیدواری کرد که بتوانیم قدرشناس این فداکاران بی ادعا و زمینه ساز تشکیل حکومت جهانی باشیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان عنوان کرد: شعار امسال هفته دفاع مقدس «ما مقتدریم» است که این شعار در تمام برنامه‌ها به عنوان شعار اصلی و اساسی خواهد بود.

استان همدان نزدیک به هشت هزار شهید، بیش از ۲۷ هزار جانباز و نزدیک به هزار آزاده در دوران دفاع مقدس، تقدیم انقلاب کرده است.

در آیین تجلیل و تکریم از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و جانبازان و خانواده‌های شهدا و ایثارگران در استان همدان از ۲۵ هزار رزمنده و به صورت نمادین از ۶۴ نفر در سالن شهدای استانداری همدان از آنها تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار