در پیامی؛

امیر «نصیرزاده» انتصاب فرمانده «نهاجا» را تبریک گفت

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی انتصاب امیر سرتیپ «واحدی» به سِمت فرماندهی نیروی هوایی ارتش را تبریک گفت.
کد خبر: ۴۷۸۸۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲ - 21September 2021

سرتیپ نصیرزاده انتصاب فرمانده نهاجا را تبریک گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی انتصاب امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» به سِمت فرماندهی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

برادر ارجمند امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی
فرمانده محترم نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

در تاریخ سراسر غیرت و عزت انقلاب اسلامی، نام نیروی هوایی ارتش در کنار سایر نیروهای شریف مسلح کشورمان به خوشنامی درخشیده و امروز امانتی گران‌بها بر دوش رویش‌های انقلابی این نیروی خوشنام و غیرتمند است.

اینک که در برهه سرنوشت‌ساز گام دوم انقلاب اسلامی و تثبیت آرمان‌های اصیل و شعارهای ریشه‌دار انقلاب عزیزمان، مسئولیت فرماندهی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اعتماد گرانسنگ فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) به جنابعالی سپرده شده است، اطمینان دارم در مسیر تحقق منویات (معظم‌له) با استفاده از ظرفیت‌های موجود به‌ویژه نسل جوان پرانگیزه می‌توانید امانت‌دار شایسته این اعتماد باشید.

ولایت‌مداری، دوراندیشی، روحیه جهادی و انقلابی در کنار دانش تخصصی، بخشی از ویژگی‌های ممتاز آن برادر ارجمند است که در طول سال‌های همکاری نزدیک با جنابعالی به عینه مشاهده نموده‌ام.

با تبریک این انتصاب شایسته و رخداد مبارک، امیدوارم در سنگر جدید خدمتی خود، مشمول عنایت حضرت ولی عصر (عج) و دعای مجیب فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) باشید.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار