سردار «اصانلو» در آیین تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس:

سپاه و ارتش در کنار هم تار پود دشمنان را در هم می شکنند

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) شمالغرب کشور گفت: امروز با اقتدار و توانمدی سپاه و ارتش در کنار هم می‌توانیم تار و پود دشمنان را در هم بکوبیم.
کد خبر: ۴۷۸۹۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶ - 21September 2021

جواب متخاصمان به مرزهای کشور موشک های نقطه زن است/ سپاه و ارتش در کنار هم تار پود دشمنان را در هم می شکنند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، سردار سرتیپ پاسدار «محمد تقی اوصانلو» امروز در مراسم تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت ارومیه که در حسینیه ثارالله برگزار شد، اظهار داشت: مهمترین دستاورد معنوی دفاع مقدس تربیت جوانانی بود که با رشد باور دینی عمیق با نثار جان خود از انقلاب و کشور دفاع کردند.

سردار اوصانلو گفت: ما در این کشور روزهای بسیار تلخی را در تاریخ دیدیم،  شايد بتوان گفت در طول قرن ها اگر به تاریخ ایران نگاه کنید هرجا مبارزه کردیم و با اقتدار در برابر دشمنان ایستادیم پیروز شدیم و هرجا که تسلیم بیگانگان شدیم شکست خوردیم.

وی تصریح کرد: ما این اقتدار را از نهضت عاشورا و کربلای حسینی داریم و این پیوند بین دفاع مقدس و عاشورا بود که موجب شد ملت ایران با دستان خالی در برابر دشمن پیروز شود و حماسه های جاودان خلق نمایند. اکنون نیز بسیاری از دستاوردهای که کشور به آن دست یافته در ایام دوران دفاع مقدس به دست آمده است.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) شمال غرب در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به عملیات اخیر سپاه پاسداران در شمال عراق و اقلیم کردستان گفت: با توجه به هشداری که به گروهک های تروریستی در خصوص خارج شدن از منطقه دادیم  بلافاصله اقدامات ارزشمندی در نقاطی  که دشمنان نظام در آنجا لانه گزیده بودند تا از این طریق بتوانند به کشور نفوذ و ایجاد نا امنی کنند شناسایی و مورد هدف قرار دادیم.

وی تصریح کرد: ما به دنبال کشتن نبودیم ما به دنبال این بودیم که به نظامیان آمریکا نشان دهیم موشک های نقطه زن ایران از فاصله چند کیلومتری آنها را هدف قرار داده است. امنیت خط قرمز ما است و کسی که علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توطئه کند چه معاندین، ضدانقلاب و یا آمریکا مورد هدف قرار می گیرد.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه هشدار داد: چنانچه هر متخاصمی نیت سوء نسبت به کشور داشته باشد با تمام توان و در کمترین زمان مورد هدف قرار خواهد گرفت. ما نقطه زن ترین موشک های منطقه را داریم و خود دشمنان نیز با رصد ماهواره ای اینها را می بینند. پس دشمن یقین بداند حتی اگر در روستا سپرانسانی هم درست نمایند ما آن را پیدا و دقیقا همان خانه را هدف قرار خواهیم داد. امروز با اقتدار و توانمدی سپاه و ارتش در کنار هم بدون توجه به  حاشیه هایی که بعضی ها به دنبال آن هستند  می توانیم تار و پود دشمنان را در هم بکوبیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها