وزیر دفاع در دیدار با سردار شکارچی تأکید کرد؛

ضرورت آشناسازی نسل جوان با ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس

امیر سرتیپ آشتیانی گفت: صیانت و پاسداری از نسل جوان کشور و آشناسازی آنان با ارزش‌های انقلاب و به‌ویژه دفاع مقدس در اولویت است و نباید اجازه داد نقشه‌های شوم و توطئه‌های دشمنان نسبت به آینده‌سازان کشور به نتیجه برسد.
کد خبر: ۴۷۸۹۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱ - 21September 2021

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «محمدرضا آشتیانی» وزیر دفاع و پشتیانی نیروهای مسلح در دیدار با سردار سرتیپ پاسدار «ابوالفضل شکارچی» معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح ضمن تأکید بر اهمیت موضوع فرهنگ در رشد و تعالی جامعه اسلامی اظهار داشت: همان‌گونه که مقام معظم رهبری بار‌ها تأکید فرموده‌اند، «مسائل فرهنگی از اساسی‌ترین مسائل کشور است» و بر این اساس، دشمنان انقلاب اسلامی درصددند با تغییر در سبک زندگی اسلامی - ایرانی مسیر زندگی اجتماعی مردم عزیز کشورمان را تغییر داده و با کم‌رنگ کردن ارزش‌های دینی و انقلابی، جامعه اسلامی را به انحطاط بکشانند.

وی افزود: دشمنان در عرصه جنگ نرم درصدد ایجاد تغییر در باور‌ها و اعتقادات و تضعیف اراده‌ها و انگیزه‌های والای ملت بزرگ ایران اسلامی هستند، اما با اطمینان عرض خواهم کرد که به مدد الطاف الهی و همت والای ملت بصیر و آگاه‌مان، تلاش‌های مذبوحانه دشمن به نتیجه نرسیده و هرگز نخواهد رسید.

نباید اجازه داد نقشه‌های شوم و توطئه‌های دشمنان نسبت به آینده سازان کشور به نتیجه برسدامیر آشتیانی با گسترده و پیچیده خواندن هجمه‌های عظیم فرهنگی علیه کانون خانواده و به‌ویژه نسل جوان کشورمان خاطرنشان کرد: در هیاهوی این جنگ نرم و نفس‌گیر با دشمن، صیانت و پاسداری از نسل جوان کشور و آشناسازی آنان با ارزش‌های انقلاب و به‌ویژه دفاع مقدس در اولویت است و نباید اجازه داد نقشه‌های شوم و توطئه‌های دشمنان نسبت به آینده‌سازان کشور به نتیجه برسد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با بیان اینکه وزارت دفاع با دارا بودن ساز و کار‌ها و زیرساخت‌های لازم آمادگی کاملی برای مقابله با جنگ نرم و هجمه فرهنگی دشمنان دارد، یادآور شد: از هیچ تلاش و کوششی در جهت تقویت و حمایت از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی فروگذار نخواهیم کرد.

سردار سرتیپ «شکارچی» نیز در این دیدار با تبریک انتصاب امیر سرتیپ آشتیانی در مسئولیت خطیر و راهبردی وزارت دفاع، گفت: بر این باوریم که وزارت دفاع به‌عنوان یک سرمایه عظیم ملی نقش تعیین‌کننده‌ای در اقتدار و عزت کشور و به‌خصوص نیرو‌های مسلح مقتدر و سرافراز ایران اسلامی دارد.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح تصریح کرد: امروز طراحی، ساخت و تولید پیشرفته‌ترین تسلیحات و تجهیزات دفاعی توسط متخصصین متعهد وزارت دفاع موجبات اقتدار کشور را در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی فراهم ساخته است.

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح با بیان اینکه وزارت دفاع با دارا بودن کارکنان مؤمن، انقلابی، متخصص و دانشمند می‌تواند گام‌های بلندی را در ارتقاء قدرت دفاعی کشور عزیزمان بردارد، گفت: وجود این نیرو‌های گرانسنگ از برکات انقلاب اسلامی و اندیشه‌های تابناک و راهبردی امامین انقلاب است که روح خودباوری، خوداتکایی و «ما می‌توانیم» را در کالبد ملت بزرگ ایران دمید.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها