سردار فضلی به دفاع پرس خبر داد؛

اجرای شبانه نمایش‌های رزمی فرهنگی در راهیان نور غرب کشور

جانشین ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: در مناطق عملیاتی شمال غرب و غرب کشور هر شب یک نمایش رزمی فرهنگی به اجرا در خواهد آمد.
کد خبر: ۴۷۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰ - 08June 2015

اجرای شبانه نمایش‌های رزمی فرهنگی در راهیان نور غرب کشور

سردار "علی فضلی" جانشین ستاد مرکزی راهیان نور کشور در گفتو گو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس به احیا شدن یادمانهای عملیاتی غرب و شمال غرب کشور طی سالهای گذشته اشاره کرد و گفت: راهیان نور سالانه سیرتکاملی خود را دنبال کرده و استانهای غرب و شمال غرب پذیرای زائران گرامی است.

وی افزود: با توجه به شرایط جوی مناسب مناطق غرب و شمال غرب همچون استانهای ایلام، کرمانشاه، کردستان و آذربایجان غربی به کاروانها توصیه میشود در ایام قبل و بعد از ماه مبارک رمضان از این مناطق بازدید کنند و پیش بینی میشود که بعد از ماه مبارک رمضان این سفرها به اوج خود برسد.

سردار فضلی تصریح کرد: کاروانهای راهیان نور مردمی میتوانند در قالب گروههای دانشگاه، مدرسه، اداره، خانواده و مسجد از این مناطق بازدید کنند.

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج در ادامه به حضور 20 هزار زائر در افتتاح راهیان نور سال 94 کشور در منطقه سرپل ذهاب و بازی دراز اشاره کرد و گفت: اکنون در سراسر کشور 51 یادمان وجود دارد که در طول سال میزبان بازدیدکنندگان است. در این میان یادمان شلمچه بیش از همه مورد توجه کاروانهای راهیان نور قرار گرفته است.

وی در ادامه به آمادگی یادمانهای غرب و شمال غرب جهت میزبانی از زائران اشاره کرد و گفت: یادمانهای غرب و شمال غرب آمادگی میزبانی از زائران را دارند ولی این به آن معنا نیست که مناطق عملیاتی جنوب، یادمانهایش غیرفعال باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها