فرمانده سپاه روح الله مطرح کرد؛

استفاده از تجربیات دفاع مقدس ضرورت امروز جامعه اسلامی

«کریمی» گفت: با توجه به حرکت‌های انقلابی ملت‌های مظلوم و ستم‌دیده، باید گفت امروز دفاع مقدس به الگویی برتر برای سایر کشورهای اسلامی، جهان اسلام و ملت های مظلوم مسلمان تبدیل شده است.
کد خبر: ۴۷۸۹۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۲ - 21September 2021

استفاده از تجربیات دفاع مقدس ضرورت امروز جامعه اسلامیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در آیین تجلیل از ۳۰ هزار رزمنده و پیشکسوت جهاد و مقاومت استان مرکزی اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس مظهر صفات برتری و مملو از حماسه های درخشان ملت ایران است که ملت خوش درخشیدند و با روحیه ایثار و شهادت پیروزی های بزرگی به دست آوردند. دفاع مقدس درس وحدت و همدلی برای عبور از مشکلات می دهد و امروز این مقطع ارزشمند به ما درس می دهد برای عبور از بحران ها از فرهنگ و تجربیات دفاع مقدس بهره گیری کنیم.

فرمانده سپاه روح الله بیان کرد: با توجه به حرکت های انقلابی ملت‌های مظلوم و ستم دیده، باید گفت امروزه دفاع مقدس به الگویی برتر برای سایر کشورهای اسلامی، جهان اسلام و ملت های مظلوم مسلمان تبدیل شده و لذا استفاده از تجربیات دفاع مقدس ضرورت امروز جامعه اسلامی است و قطعا می تواند ما از بحران های نجات و پیروز بیرون آورد.

کریمی با تاکید بر اینکه تجربه گران سنگ و فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس امروز باید در عرصه های مختلف و در راستای حل مشکلات کشور به کارگیری شود گفت: لازمه آن جلوگیری از تحریف و فراموشی و انتقال صحیح و کامل فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان است و هفته دفاع مقدس فرصتی گران بها است.بسیاری از موفقیت های نظام اسلامی برگرفته از حماسه آفرینی ملت ایران در دفاع مقدس و به کارگرفتن روحیه انقلابی و جهادی است و این درس های بزرگی دارد.

فرمانده سپاه روح الله گفت: ملت ایران در طول بیماری کرونا بار دیگر با تاسی از فرهنگ دفاع مقدس و روحیه ایثار و شهادت حماسه آفریدند و بسیاری از تهدیدات را از جامعه دور کردند.

وی خاطرنشان کرد: امروز تجلیل واقعی از دفاع مقدس بهره گیری و استفاده از تجربیات ارزشمند دفاع مقدس در همه امور و بخش های کشور است و باید به این مسئله توجه ویژه ای داشته باشیم.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها