فرمانده تیپ عملیاتی 39 امام صادق (ع) بوشهر مطرح کرد؛

آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت راهی برای مقابله با ترفندهای دشمنان

سردار «کشاورز» گفت: آشنایی نسل جوان و نوجوان با فرهنگ ایثار و شهادت آنان را در مقابله با ترفندهای دشمنان مصون نگه می‌دارد.
کد خبر: ۴۷۹۰۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۸ - 21September 2021

آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت آنان در مقابله با ترفندهای دشمنان مصون نگه می‌داردبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «یدالله کشاورز» فرمانده تیپ عملیاتی 39 امام صادق (ع) استان بوشهر، ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان و چهل و یکمین سالگرد هشت سال دفاع مقدس، نقش رزمندگان در این دوران را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: دشمن بعثی با حمایت کشورهای مختلف منطقه و جهان به مرزهای ایران اسلامی تجاوز کردند که رزمندگان با حماسه‌آفرینی آنان را زمین‌گیر کردند. آشنایی نسل جوان و نوجوان با فرهنگ ایثار و شهادت آنان را در مقابله با ترفندهای دشمنان مصون نگه می‌دارد.

این مسئول با بیان اینکه رزمندگان استان بوشهر در سه جبهه زمینی، دریایی و هوایی با دشمنان درگیر بودند خاطر نشان کرد: رزمندگان استان بوشهر در عملیات‌های مختلف دوران هشت سال دفاع مقدس نقش مهم و تاثیرگذاری ایفا کردند. برای گرامیداشت یاد و خاطرات رزمندگان و شهدای گرانقدر برنامه‌های مختلفی در حال اجرا و برگزاری است. تیپ عملیاتی 39 امام صادق (ع) استان بوشهر چنان پیشرفت کرده که در مرزهای جنوب غرب کشور خوش درخشیده است.

وی با بیان اینکه در سطح تاکتیکی قادر به پاسخگویی هرگونه تهدید هستیم تصریح کرد: در مبارزه با بر هم‌زنندگان نظم و آسایش عمومی قدرتمندانه ایستاده‌ایم. از جمله کشفیات مهم این تیپ در ناحیه جنوب غرب کشور شناسایی و انهدام قاچاقچیان و کشف سلاح و مهمات در خوزستان بود.

کشاورز، کشف 5 هزار پرنده زینتی، 80 هزار قرص و آمپول را از دیگر اقدامات مبارزه با قاچاق تیپ عملیاتی 39 امام صادق (ع) استان بوشهر دانست و گفت: در اجرا کمک مؤمنانه در 3 مرحله خدمات قابل توجهی به ساکنان خرمشهر و آبادان به ارزش 500 میلیون تومان ارائه شد.

وی با بیان اینکه در اجرا کمک‌های مؤمنانه خدمات قابل توجهی به نیازمندان شد خاطر نشان کرد: در این راستا ضمن توزیع بسته‌های معیشتی، دارویی، تبلت دانش‌آموزی و وسایل سرمایشی و گرمایشی، در آبادان و خرمشهر 5 هزار تانکر آبرسانی توسط تیپ عملیاتی 39 امام صادق (ع) استان بوشهر انجام شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار