فرمانده سپاه محمودآباد خبر داد؛

برگزاری ۴۵۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در محمودآباد

سرهنگ «ابراهیم‌نژاد» از اجرای ۴۵۰ برنامه کلی و ۵۱ برنامه محوری به مناسبت هفته دفاع مقدس در محمودآباد خبر داد.
کد خبر: ۴۷۹۰۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۰ - 21September 2021

برگزاری ۴۵ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در محمودآبادبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «اسماعیل ابراهیم‌نژاد» فرمانده سپاه محمودآباد امروز در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس امسال برمبنای امام شناسی است؛ چرا که امام خمینی دو شاخصه مهم، شناخت خوب دشمن، و دخیل کردن تمام اقشار جامعه در دفاع از انقلاب را هم در پیروزی انقلاب و هم در دفاع مقدس داشتند.

سرهنگ ابراهیم‌نژاد افزود: در دوران دفاع مقدس ۳۶ هزار دانش آموز شهید تقدیم شده است و این هنر امام بود که از جنس باارزش و پاک دانش‌آموزان استفاده کرده است. از دیگر هنر‌های امام می‌توان به تشکیل بسیج نیز اشاره داشت.

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس را با شعار «ما مقتدریم» آغاز خواهیم کرد، گفت: کشوری مقتدر هستیم چراکه برخاسته از نگاه مهدوی و الگوی مقاومت در منطقه هستیم، با وجود تمام تلاش‌های دشمن برای ناامن کردن منطقه و کشور به کوری چشمان آن‌ها نمی‌توانند حتی یک شلیک داشته باشند چرا که اگر یک سیلی بزنند صد‌ها سیلی خواهند خورد.

فرمانده سپاه محمودآباد با تاکید براینکه تمامی برنامه‌های این هفته بر مبنای خدمت رسانی به مردم هستند، تصریح کرد: هفته دفاع مقدس با تجلیل از رزمندگان آغاز خواهد شد و در ادامه با اجرای برنامه توزیع نمادین ۲۰۰ بسته معیشتی و لوازم التحریر بین نیازمندان، تجلیل خانه به خانه و دیدار با رزمندگان و عطرافشانی مزار شهدا ادامه پیدا خواهد کرد.

ابراهیم‌نژاد به چند برنامه محوری اشاره و خاطرنشان کرد: راهیان نور استانی، یادواره دانش آموزی، تجلیل از کادر درمان، پیاده روی اربعین از سرخ‌رود تا امامزاده قاسم با حال و هوای موکبی و همچنین تجلیل از خبرنگاران و ورزشکاران از جمله آنهاست. در این هفته ۴۵۰ برنامه کلی و ۵۱ برنامه محوری خواهیم داشت، یکی از مهمترین این برنامه‌ها افتتاح خانه محروم است که با مشارکت بسیج سازندگی و کمیته امداد و پایگاه مقاومت صورت می‌گیرد.

این مسئول بیان داشت: سهم شهرستان محمودآباد از هزار خانه محروم استان ۴۰ خانه شده است که با کمک کمیته امداد قول افتتاح گرفتیم و در بازه زمانی ۴ تا ۵ ساله تکمیل می‌شود. در ۲۲ بهمن سال گذشته ۱۶ خانه محروم کلنگ‌زنی شده است که ان‌شاالله تا بهمن سال جاری افتتاح می‌شود. افتتاح مسجد و پایگاه مقاومت روستای سیاهکلا نیز جزو برنامه‌های این هفته خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار