در مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس خوزستان صورت گرفت؛

رونمایی از تمبر سردار سرلشکر شهید «محمد علی جهان آرا» در خوزستان

در آیین ملی تجلیل و تکریم از یک میلیون پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت از تمبر بزرگداشت سردار سرلشکر شهید سید «محمد علی جهان آرا» رونمایی شد.
کد خبر: ۴۷۹۰۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۲ - 21September 2021

رونمایی از تمبر سردار سرلشکر شهید «محمد علی جهان آرا» در خوزستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، در آیین ملی تجلیل و تکریم از یک میلیون پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت که امروز به صورت همزمان با سراسر کشور در اهواز نیز برگزار شد، تمبر بزرگداشت سردار سرلشکر شهید «سید محمدعلی جهان آرا» با حضور استاندار خوزستان، نماینده ولی فقیه در خوزستان رونمایی شد.

در این مراسم که با حمایت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان و همراهی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس همزمان با سایر استان های کشور برگزار شد از تلاش های شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران و شورای عالی تمبر تقدیر شد.

این تمبر ارزشمند که به امضا مسئولین ارشد استان خوزستان رسید بزودی در موزه های دفاع مقدس سراسرکشور و موزه آستان قدس رضوی ارایه خواهد شد.

سردار سرلشکر شهید «محمد جهان‌آرا» فرمانده سپاه خرمشهر بود که در سانحه هواپیمای سی.۱۳۰ در هفت مهر ۱۳۶۰ به همراه جمعی از فرماندهان نظامی به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار