پیام نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

بشارت الهی در صحنه دفاع مقدس عینیت یافت

نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی به مناسبت هفته دفاع مقدس پیام تبریک صادر کرد.
کد خبر: ۴۷۹۰۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۶ - 21September 2021

بشارت الهی در صحنه دفاع مقدس عینیت یافتبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «موسی احمدی» نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی به مناسبت هفته دفاع مقدس پیام تبریک صادر کرد.

 متن پیام به این شرح است:

«بسم الله ارحمن الرحیم

مقاومت سترگ ملت انقلابی ایران اسلامی در مقابل هجوم همه جانبه استکبار نقطه عطفی در تاریخ شکل گیری مقاومت ملت های منطقه گردید و حلقه مقاومت را سامان بخشید.

عزم ستودنی جوانان و روحیه انقلابی و سلحشوری، همراه با ایمانی راسخ به نیروی لایزال الهی و پیروی تمام و کمال ازمنویات ولایت مطلقه فقیه، ادوات مجهز،مدرن و پیشرفت جنگی در اختیار حزب بعث را ناکارآمد نمود و بشارت الهی و تجلی آیه «كَم مِّن فِئَةٍ قَلِيلَةٍ غَلَبَتْ فِئَةً كَثِيرَةً بِإِذْنِ اللّهِ» در صحنه دفاع مقدس عینیت یافت و حاصل آن پیروزی ملت بزرگ بود.

اکنون با گذشت چند دهه از این افتخارآفرینی و با پرچمداری بی نظیر مقام معظم رهبری و بسط مقاومت در همه ابعاد، جوانان نسل جدید انقلاب با تحقق و اجرایی نمودن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در آینده ای نزدیک ظفر دیگری با نصرت الهی محقق خواهند نمود.

اینجانب به عنوان خدمتگزار مردم شریف و بزرگ شهرستان های کنگان، دیر، جم و عسلویه، هفته دفاع مقدس را گرامی داشته و یاد و خاطره همه شهدا وایثارگران را ارج نهاده و دوام توفیقات جبهه مقاومت را از خداوند منان مسئلت می نمایم.»

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها