سردار ذوالقدر:

در استان تهران صفی برای واکسن نیست

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران با اشاره به اینکه در دنیایی که کشورهان متمدن ماسک‌ و اکسیژن را از یکدیگر دزدیدند، ایران افتخار تزریق واکسن به اتباع خارجی مجاز را دارد، گفت: در سطح مراکز واکسیناسیون استان تهران هیچ صف و انتظار طولانی مردم را ندیدیم.
کد خبر: ۴۷۹۰۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۰ - 21September 2021

به گزارش گروه دفاعی و امنیتی دفاع‌پرس، سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران امروز در مراسم افتتاح مرکز واکسیناسیون روستای رضی‌آباد بالا شهریار اظهار کرد: از آنجایی که امروز مسئله اول کشور واکسیناسیون است، فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی و دستور فرمانده کل سپاه مبنی بر دراختیار گذاشتن تمام امکانات سپاه برای واکسیناسیون عمومی بوده است.

وی افزود: از حدود یک ماه پیش، امروز شاهد اضافه‌شدن ‌بیست و نهمین مرکز تجمیعی واکسیناسیون در سطح استان تهران در شهریار هستیم که ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران با اشاره به جمعیت بالا در شهریار، بیان کرد: امروز علاوه بر واکسیناسیون ۱۸ سال به بالا، اتباع خارجی مجاز کشور نیز واکسینه می‌شوند و افتخار بزرگی است در دنیایی که کشورهای متمدن ماسک‌ها و اکسیژن‌ها را در فرودگاه از یکدیگر دزدیدند، ما این امر را عملی کردیم.

ذوالقدر ضمن توصیه به مردم برای جانماندن از فرآیند واکسیناسیون، گفت: امروز برای کسانی که توانایی جسمی برای حضور در مرکز واکسیناسیون را ندارند، سپاه ناحیه شهریار موظف است خودروی خود را در اختیار گذاشته و شهروند مورد نظر را در صورت امکان به محل واکسیناسیون منتقل کند.

وی تصریح کرد: روز به روز آمار واکسیناسیون، مراجعات و مراکز تزریق رو به افزایش است و ما در سطح مراکز واکسیناسیون استان تهران هیچ صف و انتظار طولانی مردم را ندیدیم.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها