مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان خبر داد؛

بهره‌برداری از یادمان سرلشکر شهید «علی هاشمی» در گلزار شهدای اهواز

«فرجیان» گفت: یادمان سرلشکر شهید «علی هاشمی» در کنار مزار این شهید در هفته دفاع مقدس بهره‌برداری و مرکز فرهنگی شهید هاشمی در همان یادمان تا پایان امسال راه اندازی خواهد شد.        
کد خبر: ۴۷۹۰۸۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰ - 22September 2021

بهره برداری از یادمان سرلشکر شهید «علی هاشمی» در گلزار شهدای اهواز

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «عبدالرضا فرجیان» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در نشست خبری ویژه هفته دفاع مقدس با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا اظهار داشت: مهمترین برنامه فرهنگی در هفته دفاع مقدس، روز تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و حضور در گلزارهای مطهر شهدا در اول مهر در سراسر استان خواهد بود. در این روز ضمن غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی در تجلیل از شهدای پرافتخار هشت سال دفاع مقدس نیز قرائت خواهد شد.

وی با اشاره به تصویب بیش از چهار هزار در ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس بیان داشت: این برنامه‌ها با هماهنگی گروه‌های مردمی، اجرایی و با حضور جامعه ایثارگران، خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان سرافراز برگزار می‌شود. برپایی نمایشگاه ویژه دفاع مقدس، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، ساخت کلیپ معرفی شهدا، تجلیل از ایثارگران، آزادگان و خانواده های معظم شهدا، مسابقه ویلچررانی جانبازان در ۳۱ شهریور، تجلیل از همسران و پرستاران جانباز، آغاز ثبت تاریخ شفاهی خانواده های شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد از مهمترین برنامه های هفته دفاع مقدس بیان است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان با بیان این که یادمان سرلشکر شهید «علی هاشمی» در کنار مزار این شهید در این هفته بهره‌برداری خواهد شد، ادامه داد: مرکز فرهنگی این شهید در همان محل تا پایان امسال راه اندازی خواهد شد.        

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها