بیانیه اداره حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

ایران اسلامی با بهره‌گیری از دستاوردهای دفاع مقدس در اوج قله‌های پیروزی است

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر به مناسبت چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۷۹۱۰۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵ - 22September 2021

کشور ایران امروز با بهره گیری از فرهنگ و دستاوردهای دفاع مقدس در اوج قله های پیروزی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر به مناسبت چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

31 شهریور در هر سال برای ملت بزرگ و سرافراز ایران، یادآور یکی از غرورآفرین‌ترین و افتخار آمیزترین مقاطع تاریخ معاصر این سرزمین به شمار می آید. روزشماری که فرصتی برای بازخوانی شکستن ابهت پوشالی ابرقدرت‌های استکباری برابر قدرت معنویت و اراده انقلابی جوانان این مرزوبوم محسوب می شود. و این فرهنگ و دستاورده های دفاع مقدس است که توشه ی راهی برای آیندگان تلقی می شود تا با آن قله های ظفر و پیروزی را فتح کنند.

در چهل و یکمین سالروز هفته دفاع مقدس برکات و پیامدهای مقاومت معجزه انگیز رزمندگان شجاع اسلام امروز در عرصه بسیاری از تحولات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای نمایان شده است به گونه‌ای که الگوی فرهنگ دفاع مقدس اکنون در نزد فرماندهان جبهه مقاومت در برابر ارتش استکبار جهانی تا دندان مسلح پاسخگوی یاوه گویی های ایادی شیطان صفت شده است. هشت سال ایثارگری نمادی از گنجینه‌ای ارزشمند و پشتوانه‌ای عظیم برای جنگ تمام عیار مستضعفین بر علیه مستکبرین و مقابله جهان اسلام با نظام سلطه در اقصی نقاط جهان قلمداد می شود.

امروز در جنگ اقتصادی دشمنان بر علیه ملت ایران تمسک به فرهنگ دفاع مقدس تاثیرگذارترین شیوه رفع تحریم ها محسوب می شود که با بهره گیری از تجربیات و دستاوردهای جنگ تحمیلی با اراده فولادین جوانان میهن اسلامی  در عرصه علم و فناوری نوین و عبور از خطوط قرمز واهی ترسیم شده توسط دشمنان ما در عرصه علوم و فنون جدید که امروز در تحریم های اقلام بهداشتی و درمانی آمریکا بر علیه مردم ایران دیدیم که این جوانان بودند که باری دیگر دفاع مقدسی با عزم و اراده های فولادین خود رقم زدند و کمر بر همت تولید واکسن داخلی نمودند.

امروز کشور ایران به جهانیان ثابت کرده است که حامی مستضعفین جهان است و با گذشت چهار دهه از دفاع مقدس در تمام برهه های حساس کشور از فرهنگ هشت ساله بهره می گیرد و با اتکا به جوانان مومن و انقلابی و مقاومت در مقابل توطئه های دشمن در حوزه های مختلف به راه خود با عزت و افتخار ادامه می دهد و به آزادی خواهان جهان در در برهه زمانی مدد می رساند.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای هشت سال فصل عشق و ایثار، جایگاه  توانمندی دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی ایران را در بالاترین سطح اقتدار خواند و خاطرنشان کرد: در چهل و یکمین سالروز هفته دفاع مقدس، انقلاب اسلامی با فرامین فرماندهی معظم کل قوا، امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و با تبعیت از فرهنگ عاشورایی و بازخوانی دستاوردهای جنگ هشت ساله باری دیگر در تمام عرصه ها خواهد درخشید و توطئه ها و فتنه های دشمنان داخلی و خارجی انقلاب و نظام را با چشمان بیدار نیروهای مسلح و حافظان امنیت کشور خنثی خواهد کرد.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار