نماینده مردم در مجلس:

قهرمانی پارالمپیکی‌ها ستودنی است

حجت‌الاسلام نیک‌بین گفت: اینکه فردی در شرایط عادی بتواند موفقیتی کسب کند قابل تحسین است، اما قهرمانی مدال‌آوران پارالمپیک با وجود محدودیت‌هایشان ستودنی و قابل تکریم است و باید به معیشت و اشتغال آن‌ها رسیدگی شود.
کد خبر: ۴۷۹۱۰۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴ - 22September 2021

قهرمانی پارالمپیکی‌ها ستودنی است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «جواد نیک‌بین» نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره حمایت از ورزشکاران و قهرمانان در این حوزه از نظر اشتغال و معیشت، اظهار داشت: کشور باید در خدمت همه مردم باشد و منابع کشور نه به‌صورت مساوی بلکه باید به‌صورت عادلانه تقسیم شود.

وی افزود: منابع کشور باید با توجه به ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها، استعدادها، نیاز‌ها و ... بین بخش‌های مختلف و افراد مختلف تقسیم شود و کسانیکه در شرایط خاص و ویژه‌ای قرار دارند طبیعتاً نیازمند رسیدگی ویژه نیز هستند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: کسب موفقیت برای فرد که در شرایط عادی قرار دارد قابل تحسین است، اما وقتی فردی در شرایط خاص و با وجود همه محدودیت‌ها توفیقی را به دست می‌آورد مانند قهرمانان پارالمپیک به موفقیت دست می‌یابد موفقیتش ستودنی و قابل تکریم است.

نیک‌بین خاطرنشان کرد: فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد حمایت از قهرمانان در بحث اشتغال و معیشت نیز بیشتر مرتبط با همین گروه یعنی پارالمپیکی‌ها است که باید معیشتشان مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی افزود:‌قهرمانان و ورزشکاران پارالمپیکی ما گرچه در ظاهر معلولیتی دارند، اما به معنای واقعی کلمه پهلوان هستند و صفت پهلوانی برازنده آن‌ها است.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار