در خط حزب‌الله مطرح شد؛

چرا جنگ تحمیلی طولانی و فرسایشی شد؟

از آنجا که هفته دفاع مقدس آغاز شده است، خط حزب‌الله به انتشار بخشی از بیانات رهبرمعظم انقلاب اسلامی در این مورد پرداخته است.
کد خبر: ۴۷۹۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۵ - 30September 2021

عوامل پشت پرده استکبار جهانی، عامل طولانی شدن جنگ/ دفاع مقدس مقابل کفر و استکبار جهانیبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، شماره ۳۰۶ نشریه خط حزب‌الله با عنوان «مقتدر بر پهنه اطلس» منتشر شد.

این نشریه به صاحب‌امتیازی پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای هر هفته روز‌های جمعه منتشر می‌شود و به تناسب اهم مسائل پیش روی جمهوری اسلامی ایران و جامعه بین‌المللی اسلامی به انتشار بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در این مورد می‌پردازد.

در این شماره از آنجا که مراسم استقبال از ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در هفته گذشته برگزار شد، خط حزب‌الله در قسمت «گزارش هفته» خود به مأموریت این ناوگروه پرداخت و همچنین به علت آغاز هفته دفاع مقدس، خط حزب‌الله اقدام به انتشار بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در این مورد پرداخته است.

همچنین خط حز‌ب‌الله این شماره خود را به روح مطهر شهید مدافع حرم «محمدرضا احمدی» تقدیم کرده است. این شهید روز اول شهریور ۱۳۹۶ در «دیرالزور» سوریه به شهادت رسید و مزار این شهید والامقام در ورامین گلزار شهدای امامزاده حسین رضا (ع) قرار دارد.

از آنجا که در هفته دفاع مقدس هستیم، خط حزب‌الله در قسمت «مناسبت» خود بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی را در این مورد منتشر کرده است که به شرح زیر است: «دفاع مقدس ما دوران جنگ هشت ساله پرماجرای این کشور، داستان ایستادگی ملت ایران و ایستادگی جوانان ما در مقابل خباثت‌ها و دشمنی‌های کفر و استکبار جهانی است. درست است، در مقابل ما به ظاهر یک رژیم بعثی (صدام) بود و او هم عنصری به اندازه کافی خبیث، ضدبشریت و ضدانسانیت بود اما فقط او نبود. آن چیزی که موجب شد که این جنگ هشت سال ادامه پیدا کند، عوامل پشت پرده استکبار جهانی بودند که او را تشویق می‌‎کردند و به او وعده و امکانات می‌دادند.»

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار