نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

پرچم شهید «قاسم سلیمانی» باید در کشور برافراشته بماند

حجت‌الاسلام «نکونام» گفت: همه باید کمک کنیم که پرچم شهید «قاسم سلیمانی» در کشور برافراشته بماند و روز‌‌به‌روز شاهد خواری و ضعف دشمن باشیم.
کد خبر: ۴۷۹۱۴۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰ - 22September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، حجت‌الاسلام «محمدعلی نکونام» نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، امروز (چهارشنبه) در آیین رژه خودرویی نیرو‌های مسلح استان که به‌مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در شهرکرد برگزار شد، اظهار داشت: هفته دفاع‌مقدس فرصت مغتنمی است تا زیبایی‌های این ایام و اقتدار نیرو‌های مسلح در نظام جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشته شود.

وی افزود: کمالات انسانی، اخلاق‌مندی، تعاملات انسانی و روش‌های انسانی به جامعه کرامت می‌دهد، این موضوعات در دوران دفاع مقدس به نمایش درآمد و نباید اجازه دهیم این اقتدار به فراموشی سپرده شود.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه در عرصه دفاعی نیرو‌های مسلح مقتدرانه در برابر دشمن ایستادگی کردند، عنوان کرد: پس از جنگ تحمیلی نیرو‌های مسلح تجهیزات نظامی اعم از سلاح و موشک خود را اقتدار مآبانه توسعه دادند و وحشت در دل دشمن انداختند.

وی با بیان اینکه به‌علت شرایط کرونایی امکان برگزاری رژه گسترده برای نیرو‌های مسلح وجود نداشت، خاطرنشان کرد: این درحالی است که شاهد کمک‌های مومنانه از ابتدای شیوع کرونا بودیم و حدود ۲۸۰ میلیارد تومان کمک مومنانه در این ایام جمع‌آوری و در اختیار نیازمندان قرار گرفت که قسمتی از کمک‌ها نیز در آمار‌ها نیامده است.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: اقتدار نیرو‌های مسلح باید ادامه پیدا کند و این ماندگاری در سایه ارزش‌های انسانی و خدامحوری است؛ بنابراین باید از هرگونه اجحاف و انحراف جلوگیری کنیم که خوشبختانه دولت سیزدهم این مسیر را آغاز کرده و عزم خود را جمع کرده است تا مسیر صحیح را باز گرداند و در ریل انسانیت قرار دهد.

وی تصریح کرد: همه باید کمک کنیم که پرچم شهید «قاسم سلیمانی» در کشور برافراشته بماند و روزبه‌روز شاهد خواری و ضعف دشمن باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها