استاندار البرز:

جوانان غیور و توانمند نیروهای مسلح، بسترساز امنیت و آرامش کشور هستند

«شهبازی» گفت: اکنون در تمامی ناآرامی‌های منطقه، ایران اسلامی جزیره ثبات و آرامش است که این امر با غیرتمندی جوانان آموزش دیده، توانمند و شایسته نیروهای نظامی، انتظامی، بسیجی و سپاهی تداوم می‌یابد.
کد خبر: ۴۷۹۱۶۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶ - 22September 2021

جوانان غیور و توانمند نیروهای مسلح، بسترساز امنیت و آرامش کشور هستندبه گزارش دفاع‌پرس از کرج، «عزیزالله شهبازی» استاندار البرز صبح امروز در مراسم دانش‌آموختگی فراگیران درجه‌داری آموزشگاه‌های علمی تخصصی ناجا اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس قرار داریم؛ دورانی که نام شهدای گرانقدری همچون سردار قاسم سلیمانی در آن می‌درخشد.

وی ادامه داد: عظمت و مجد ایران اسلامی مرهون جانفشانی‌‌ها و ایثارگری‌های فرزندان برومند این مرز و بوم است که همواره با حضور دلاورانه خود زمینه‌ساز اقتدار و امنیت بوده‌اند.

استاندار البرز مطرح کرد: انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی (ره) بنیان‌گذار کبیر انقلاب به ثمر نشست و اکنون نیز تحت زعامت رهبری فرزانه به الگویی برای آزادی‌خواهان و ظلم‌ستیزان جهان تبدیل شده است.

وی افزود: اکنون نیز در تمامی ناآرامی‌های منطقه، ایران اسلامی جزیره ثبات و آرامش است که این امر به خواست خداوند و با غیرتمندی جوانان آموزش دیده، توانمند و شایسته نیروهای نظامی، انتظامی، بسیجی و سپاهی تداوم و استمرار می‌یابد.

شهبازی بیان داشت: نیروی انتظامی نقش پررنگ و مؤثری در تأمین امنیت کشور دارد و مسئولیت آن‌ها به‌ویژه در شرایط حساس کنونی به‌واسطه شیوع بیماری عالم‌گیر کرونا دو چندان شده است.

وی اذعان داشت: نیروی انتظامی در استان البرز با اقتدار حضور دارد و توفیقات ارزشمندی را نیز در جهت افزایش امنیت و آرامش مردم استان رقم زده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار