جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله(ع) در گفت‌وگوی اختصاصی با دفاع پرس:

تیم‌هایی از گروه‌های تکفیری در شرق و غرب کشور دستگیر شدند

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله(ع) گفت: تیم‌هایی از گروه‌های تکفیری و ضد انقلاب از مرزهای غربی و شرقی قصد ورود به کشورمان را داشتند، که توانستیم با اشراف اطلاعاتی بر عملکردشان، آن‌ها را دستگیر کنیم.
کد خبر: ۴۷۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵ - 08June 2015

تیم‌هایی از گروه‌های تکفیری در شرق و غرب کشور دستگیر شدند

سردار محسن کاظمینی جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله(ع) در گفتوگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، در خصوص فعالیت گروههای تکفیری در اطراف مرزهای شرقی و غربی کشورمان، گفت: تمام فعالیتهای گروههای تکفیری و ضد انقلاب تحت اشراف اطلاعاتی ما قرار دارد؛ به همین خاطر تاکنون نگذاشتیم گروههای تکفیری از مرزهای کشورمان عبور کنند؛ هر چند طرحهایی برای ورود به مرزهای ما در ذهنهایشان دارند، ولی همانگونه که عنوان شد به دلیل وجود اشراف اطلاعاتی بر عملکرد آنها تاکنون موفق به چنین کاری نشدند.

وی افزود: بنابر این تاکنون تیم هایی از این گروه ها که قصد ورود به کشورمان را از غرب و شرق داشتند، به دلیل اشراف بر عملکردشان، دستگیر و زندانی شده اند.

سردار کاظمینی ادامه داد: کشورهای استکباری به دلیل وجود هزینه بالای حضور مستقیم مداخله نظامی در کشورها به این نتیجه رسیده اند به منظور جلوگیری از این هزینه، اهداف نظامی خود را به شیوه جنگ های نیابتی دنبال کنند به این معنی که کشورهای حامی خود را به جنگ با دیگر کشورها تحریک می کنند و بدون آن که خود را مستقیم درگیر جنگی کنند، اهداف مورد نظرشان را به این شکل دنبال می کنند.  

وی اظهار داشت: در همین راستا آمریکایی ها برای جلوگیری از نفوذ ایران در میان کشورهای اسلامی، به دنبال تحریک کشورهایی در منطقه مانند عربستان هستند تا به وسیله این قبیل کشورها، برنامه های خود را علیه ایران اسلامی اجرا کنند.

فرمانده سپاه تهران بزرگ بیان داشت: به واسطه ظرفیتهای بالایی که قدرت بازدارندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد، آنها به طور یقین دست به چنین خطای راهبردی و استراتژیکی نخواهند زد؛ با این حال چنانچه این حماقت را انجام دهند، پاسخ کوبنده ما را به طور حتم خواهند دید.

وی در ادامه تصریح کرد: در صورت هرگونه عملی شدن تهدیدات دشمنان، آنها با پاسخ ایران متوجه می شوند کشورمان در منطقه قدرتی است که می تواند هم در برابر قدرتهای فرامنطقه ای مانند آمریکا و هم در برابر دولتهای نایب آمریکا، بایستد.

سردار کاظمینی در خصوص میزان اعتبارات نیروهای مسلح کشورمان هم بیان داشت: برای اینکه توان دفاعی کشور را افزایش دهیم، نیاز به اعتبارات بیشتری داریم؛ به همین خاطر می طلبد که مجموعه دولت و مجلس در این زمان حمایت ها و پشتیبانی های بیشتری از نیروهای مسلح داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها