برگزاری رژه موتوری نیروهای مسلح خراسان شمالی به‌مناسبت هفته دفاع مقدس

رژه موتوری نیروهای مسلح استان خراسان شمالی به‌مناسبت گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، با مشارکت ۷۵ موتورسوار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی و ارتش جمهوری اسلامی، در «بجنورد» برگزار شد.
کد خبر: ۴۷۹۲۳۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹ - 22September 2021

رژه موتوری به مناسبت هفته دفاع مقدس در بجنورد برگزار شد.به گزارش دفاع‌پرس از خراسان شمالی، رژه موتوری نیروهای مسلح استان خراسان شمالی به‌مناسبت گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، در شهر بجنورد برگزار شد.

در این آیین، ۷۵ موتورسوار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی و ارتش جمهوری اسلامی، از بلوار فرودگاه، با طی مسیر خیابان طالقانی، میدان آزادگان، میدان خرمشهر، خود را میدان شهید محمدزاده رساندند.

موتورسواران بسیجی با بستن پیشانی‌بند و در دست داشتن پلاکارد و پرچم، با عبور از خیابان‌های اصلی شهر، یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

امیر «محمد نجاتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی در حاشیه این مراسم، به نمایش گذاشتن اقتدار و آمادگی بسیجیان برای مقابله با هرگونه تهدیدات دشمنان را از اهداف برگزاری این رژه حماسی دانست و اظهار داشت: اقتدار و عظمت نظام اسلامی در حال حاضر به برکت دوران ارزشمند دفاع مقدس است.

وی افزود: هفته دفاع مقدس بیانگر رشادت، دلاوری‌ها و ازخودگذشتگی‌های رزمندگان اسلام است و باید برای همیشه در اذهان بماند.

نجاتی تصریح کرد: شهدا و ایثارگران با جانفشانی خود، توانستند عزت، شرف و افتخار را به‌عنوان گوهری تابناک در تاریخ ثبت کنند؛ بنابراین گرامیداشت یاد آنان وظیفه‌ای ملی است.

وی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس، آشنایی نسل جوان با رشادت و ایثارگری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و انتقال این مفاهیم ارزشمند به جوانان و همچنین زنده نگه داشتن یاد شهداست.

خاطرنشان می‌شود؛ استان خراسان شمالی بیش از ۳ هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است و بیش از ۳۵ هزار رزمنده از این استان نیز در مناطق عملیاتی دفاع مقدس حضور داشته‌اند.

تعداد کل ایثارگران این استان ۱۰ هزار ۲۷۷ نفر، تعداد کل آزادگان ۳۹۷ نفر و جانبازان هفت هزار و ۲۳۲ نفر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار