جانشین فرمانده سپاه ناحیه مقاومت امام رضا (ع) فردیس:

دشمن، فرهنگ ناب ایرانی – اسلامی را هدف گرفته است

سرهنگ «تاجی» گفت: دشمنان انقلاب اسلامی با تولید محتوا به‌منظور از هم پاشیدن خانواده‌های ایرانی و از بین بردن منزلت آن‌ها، فرهنگ ناب ایرانی - اسلامی را هدف گرفته است.‌
کد خبر: ۴۷۹۲۳۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵ - 22September 2021

دشمن، فرهنگ ناب ایرانی – اسلامی را هدف گرفته استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، سرهنگ «مهدی تاجی» جانشین فرمانده سپاه ناحیه مقاومت امام رضا (ع) شهرستان فردیس ظهر امروز در نشست خبری که در ستاد فرماندهی ناحیه برگزار شد، در خصوص برنامه‌های سپاه این ناحیه به مناسبت این هفته اظهار داشت: ۹۰ برنامه مختلف در سپاه ناحیه امام رضا (ع) با شعار محوری «ما مقتدریم» در طول هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود.

وی افزود: این برنامه‌ها در سه سطح ناحیه‌ای، حوزه‌ای و پایگاهی برگزار می‌شود و پایگاه‌ها به‌عنوان سرپنجه‌های رده بسیج با اجرای برنامه‌های متنوع و خلاقانه در گرامیداشت هفته دفاع مقدس مشارکت می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه مقاومت امام رضا (ع) شهرستان فردیس مطرح کرد: امروز در اولین روز از هفته دفاع مقدس، به‌منظور یادآوری حال و هوای دفاع مقدس، اعزام نمادین کاروان رزمندگان به جبهه‌های جنگ از محل ستاد فرماندهی و حرکت در سطح شهر و رژه خودرویی و موتوری صورت گرفت.

سرهنگ تاجی، نمایش اقتدار و عزت در سطح شهر، گلباران و غبارروبی مزار شهدا، برگزاری پیاده‌روی نمادین در روز اربعین حسینی و پیاده‌روی خانوادگی را از دیگر برنامه‌هایی عنوان کرد که در طول هفته دفاع مقدس اجرا خواهند شد.

وی افزود: برپایی نمایشگاه‌های دفاع مقدس، جمع‌آوری کمک‌های مردمی تحت عنوان کمک‌های مؤمنانه شامل بسته‌های غذایی و لوازم‌التحریر، برگزاری سرودهای پاتوقی از سوی بسیج دانش‌آموزی در فلکه‌های فردیس، تجلیل از ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس و برگزاری مسابقات فرهنگی با مضمون دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های این هفته هستند.

سرهنگ تاجی با اشاره به نقش مؤثر رسانه‌ها در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان در جنگ نرم بیان داشت: لازم است به همان اندازه که دشمن علیه نظام اسلامی تبلیغات منفی می‌کند، رسانه‌ها به‌عنوان پیش‌قراولان و افسران مقابله با جنگ روانی دشمن، نسبت به تولید محتوای تبلیغاتی برای مقابله با تهاجم دشمن اقدام کنند. 

وی عنوان کرد: اکنون از میان ۳۰۰ ماهواره تلویزیونی در جهان، ۱۱۵ ماهواره فقط به تولید و پخش برنامه برای ایران مشغول هستند و از این تعداد ۲۶۰ کانال مختلف از سوی کشورهای آمریکا، انگلیس و ترکیه برای ایران تدارک دیده ‌شده است که تولید برنامه با هدف تأثیرگذاری بر خانواده‌های ایرانی و از بین بردن منزلت خانواده‌های ایرانی را دنبال می‌کند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه مقاومت امام رضا (ع) شهرستان فردیس بیان داشت: دشمن قصد دارد  فرهنگ ناب ایرانی - اسلامی را از بین ببرد. این شبکه‌ها فرهنگ ناب اسلامی را در خانواده‌های ایرانی هدف قرار داده‌اند و برنامه‌هایی که در کشور خودشان ممنوع است را برای کشور ایران به‌صورت رایگان  پخش می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها