به‌مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس؛

تجلیل از خانواده‌های شهدا در بندرعباس

به‌مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، امام جمعه اهل سنت بندرعباس، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان از خانواده‌های شهدا قدردانی کردند.
کد خبر: ۴۷۹۲۵۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳ - 22September 2021

به گزارش‌ خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، به‌ مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، شیخ «سید عبدالباعث قتالی» امام جمعه اهل سنت بندرعباس، عطا ناوکی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت‌الاسلام علی‌اکبر انصاری‌راد مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان و غلام فتح‌آبادی رئیس بنیاد بندرعباس امروز چهارشنبه 31 شهریورماه ضمن دیدار با خانواده‌های شهیدان «یعقوب پرواز»، «مژگان خضری»، «محمد بهزادپناه»، «رقیه بی‌نیاز» و «فاطمه میرگچینی» طی آئینی در محل سالن جلسات تبلیغات اسلامی استان، از این عزیزان تجلیل کردند.
 
مسئولان حاضر ضمن تبریک به‌مناسبت هفته دفاع مقدس، با ادای احترام به مقام شهدا و تجلیل از صبر و پایداری خانواده‌های شاهد فوق‌الذکر، یاد و خاطره شهیدان محور مقاومت را گرامی داشتند. 
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان در این آیین، نماد دفاع مقدس را نماد وحدت ملت ایران دانست و گفت: وقتی به حضور پرشور و فداکاری قبیله‌های مختلف در دفاع از حریم میهن اسلامی و ارزش‌های دینی توجه می‌کنیم، دوران طلایی دفاع مقدس را دانشگاهی می‌دانیم که سرشار از انسجام و یکپارچگی است، همان وحدت و همدلی که مورد نظر امام راحل بود.
 
ناوکی با اشاره به اینکه جبهه، آکنده از حضور بسیجیان مذاهب مختلف بود، افزود: همه ایثارگران در یک جبهه و یک سنگر، مقاومت و فداکاری از خود نشان دادند و خونشان را برای تنومندی درخت اسلام نثار کردند. تنها راه بقای انقلاب اسلامی، انتقال فرهنگ جهاد، فداکاری، شجاعت و شهادت در جامعه به ویژه در بین نسل چهارم و پنجم انقلاب است، این فرهنگ ناب باید به طور جدی و آن‌گونه که شایسته است توسط مروجان فرهنگی و مذهبی منتشر شود.
 
وی ضمن اشاره به اینکه ادای احترام به مقام والای خانواده‌های معظم شهدا، به‌ویژه والدین این عزیزان سبب آرامش قلبی و روحی انسان می‌شود، تأکید کرد: ضروری است که فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل چهارم و پنجم انقلاب منتقل شود، نسل جوان با آگاهی و بصیرت می‌توانند حافظان خوبی برای ارزش‌ها باشند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار