فرمانه گروه توپخانه ۶۱ محرم سپاه:

تولید قدرت ملی ره‌آورد دفاع مقدس است

سرادر «حسینی» به دستاوردهای دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: دوران دفاع مقدس علی‌رغم اینکه برای کشور تولید قدرت ملی به‌همراه داشت، تثبیت انقلاب، تثبیت تمامیت ارضی کشور، افزایش توان نظامی و دفاعی، صدور تفکر انقلاب به اقصی نقاط جهان و رشد باورهای دینی را رقم زد.
کد خبر: ۴۷۹۲۶۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰ - 22September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تربت حیدریه، سردار سرتیپ دوم پاسدار «عباس حسینی» فرمانده گروه توپخانه، پدافند هوایی و موشکی ۶۱ محرم نیروی زمینی سپاه پاسداران صبح امروز در دیدار نیروهای مسلح، بسیجیان، خانواده‌های شهدا و ایثارگران و شورای اداری شهرستان تربت حیدریه با حجت‌الاسلام «محمدرضا عصمتی» امام جمعه این شهر اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، استکبار جهانی که منافع خود را در خطر می‌دید ابتدا با ایجاد غائله‌های مختلف در مرزهای غربی و شرقی کشور سعی در فروپاشی نهال نوپای انقلاب را داشت اما پس از ناکامی در این غائله‌ها، دست به ترور و کودتا زد و در نهایت مغلوب مقاومت و درایت ملت ایران شد.

وی تصریح کرد: استکبار جهانی با تحریک حزب بعث عراق و به بهانه قرارداد الجزایر این کشور را به مجهزترین تسلیحات و ادوات نظامی مسلح کرد و به تعبیری جنگ جهانی را علیه جمهوری اسلامی ایران آغاز کرد اما با رهنمودهای حکیمانه رهبر کبیر انقلاب اسلامی و به پشتوانه حضور به موقع مردم در جبهه‌ها و ایثارگری رزمندگان اسلام این دوران سخت با سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به پایان رسید.

حسینی به دستاوردهای دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: دوران دفاع مقدس علی‌رغم اینکه برای کشور تولید قدرت ملی را به همراه داشت، تثبیت انقلاب، تثبیت تمامیت ارضی کشور، افزایش توان نظامی و دفاعی، صدور تفکر انقلاب به اقصی نقاط جهان و رشد باورهای دینی را رقم زد.

فرمانده گروه توپخانه ۶۱ محرم، دوران دفاع مقدس را حداقل 20 واحد دانشگاهی برای مراکز آموزشی و نظامی عنوان کرد و افزود: رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و عملیات‌های دفاع مقدس که توسط رزمندگان اسلام انجام گرفت می‌تواند الگوی مناسبی برای نسل جوان امروز و آینده انقلاب اسلامی باشد.

وی نیاز امروز کشور را مدیرانی جهادی با روحیه‌ای انقلابی عنوان کرد و گفت: امروز کشور به یک حرکت جهشی نیاز دارد تا با حذف بروکراسی‌های اداری پیچیده، نابجا و بی‌فایده وضعیت کنونی را سامان داده و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم برطرف شود.

سرآمد دستاوردهای دفاع مقدس اخلاص و معنویت است

حجت‌الاسلام عصمتی در این دیدار با تاکید بر اینکه سرآمد همه دستاوردهای بزرگ دفاع مقدس، اخلاص و معنویت و نفس مسیحایی امام خمینی (ره) بود، افزود: شهید سلیمانی از رویش‌های دفاع مقدس بود و امروز هم سلیمانی‌هایی داریم که در زمان و جای خود اقدام خواهند کرد.

وی با بیان اینکه گرامیداشت دفاع مقدس مستلزم عمل به تکلیف است، گفت: مهمترین این تکلیف جهاد اکبر است و عملیاتی شدن جهاد اکبر یعنی همه آنچه که ما می‌خواهیم و می‌توانیم جنبه شهودی و اجرا پیدا می‌کند.

شهرستان تربت حیدریه 675 شهید، 141 آزاده و 2500 جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار